MoFFaSSa£ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har nu en warrior(Dwarf) i lvl 26 på al'kaida serveren og begynner og bli litt lei av han. Hadde tengt å være enten Prist, Mage eller Warlock denne gangen, alt annet er utelukket så ike nevn en druid eller noen av de andre. Er det noe dere kan anbefale av de jeg har nevnt? Skal være alliance. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det kommer helt an på hva du liker best.. Priest: ikke så veldig god damage dealer i forhold til f.eks. mage (selv om den kan gjøre bra damage hvis den går shadow talents). Jeg ser på priests som support, ikke damage dealers. Tåler lite. En av de mest populære klassene i grupper (hvis den går for holy talents spesielt). Mage: Gjør mye damage på kort tid. Har også en del fine spells som passer i grupper (som polymorph, blizzard (AoE) osv.). Tåler lite. Populær i grupper som damage dealer og pga. polymorph. Warlock: En av de beste klassene til å spille solo med fordi den har minions som kan tanke, samt har fear om ting blir litt nærgående. Nyttig i grupper også pga. health stones, soul stones (gir et "ekstra liv" til et partymember, helst paladin/priest/shaman som kan resse). Mange damage over time spells og gjør derfor mye damage over tid, mens mage gjør mye damage over ganske kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå