Mekkeren Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hei, har en vare som gikk i stykke som jeg har sendt i sånn retur hoss itbutikken, og det er nå vel ca 1- 1 1/2 uke siden jeg sendte den ned ditt. og syns ting tar sin tid. noen andre som har sendt retur til ITbutikken før og vet om de er veldig trege? Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hehe. uansett hvor du sender retur så skal en ikke forvente seg at det mindre enn 2-3 uker før den blir behandlet, alt under er kjempegreier.. Litt tidlig og spørre om slikt på et forum.. sjekk også ut på siden til itbutikken hvor lang tid de skal bruke.. Rscue Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tok 42 og 61 dager med mine to returer til dem! Den første gangen hadde du "glemt av" returen og den andre gangen fant de ikke pakken.... En kar i fra Nord-Norge på norsk support telefon fikk jammen fart på sakene der nede i Danmark. Skal aldri handle noe mer der. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tok 42 og 61 dager med mine to returer til dem! Den første gangen hadde du "glemt av" returen og den andre gangen fant de ikke pakken.... En kar i fra Nord-Norge på norsk support telefon fikk jammen fart på sakene der nede i Danmark. Skal aldri handle noe mer der. Itbutikken er skandale på retursaker. Etter flere måneder fikk jeg omsider skjermkortet mitt tilbake, trodde jeg, men esken var TOM. De hadde klart å rote bort skjermkortet mitt. Styr unna! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Tok 42 og 61 dager med mine to returer til dem! Den første gangen hadde du "glemt av" returen og den andre gangen fant de ikke pakken.... En kar i fra Nord-Norge på norsk support telefon fikk jammen fart på sakene der nede i Danmark. Skal aldri handle noe mer der. Itbutikken er skandale på retursaker. Etter flere måneder fikk jeg omsider skjermkortet mitt tilbake, trodde jeg, men esken var TOM. De hadde klart å rote bort skjermkortet mitt. Styr unna! er det mulig? til rscue: ja var kansje litt tidlig å spørre om dette, men er utålmodig. også visste jeg såvidt at ITbutikken var noe dårlig når det gjalt retur, men har kun hørt om det, så da ville jeg gjerne vite litt mer om hva slags surr de kunne drive med som jeg har hørt rykter om... disse 2 tilfellene her høres jo rett og slett helt borti natta ut! er foresten et skjermkort som gikk i stykker hoss meg også... tar dette mer enn 3uker/ikke får riktig skjermkort, ikke noe skjermkort idet hele tatt eller lignende kommer jeg aldri til å handle der igjen jeg heller.. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 De tre lenkene oppe på HW.no's hovedside har vist seg å være solide valg! Stort sett null tull. Dersom pris er så avgjørende er det ingen som slår demo/lagersalg. Også her er det null tull. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) De tre lenkene oppe på HW.no's hovedside har vist seg å være solide valg!Stort sett null tull. Dersom pris er så avgjørende er det ingen som slår demo/lagersalg. Også her er det null tull. neida, om en nettbutikk er litt dyrere gjør ingenting hvis retur og support er veldig bra. grunnen til at jeg handlet der, var at det kun var de som tok inn XP-mobile prossesorer i 35watts utgave som jeg absolutt skulle ha, og kjøpte skjermkort samtidig. tror ikke jeg kommer til å handle annet en prossesor der igjen, for det er vel en komponent det uansett er uvanlig å ha retur på antar jeg, hvis man svir den så får man vel ikke ny og hvis man har vært hard hendt under montering så er det også brukers feil. så prosessor kan jeg nok handle der, men ikke noe annet nei. Endret 16. april 2005 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå