KFS86 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 (endret) . Endret 21. desember 2008 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Serienummerene ?? ...hva de skal med de?? ...har aldri hørt om at serienummer må oppgis..nei, du får be dem om å finne det ut selv når dem får produktene i retur :smile: ...er du sikker på at det er det de ba om, fakturanummer etc. høres nu mer logisk ut... ...men, det står vel på hardwaren en plass.... [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-07-05 21:22 ] Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 (endret) . Endret 21. desember 2008 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Ta heller å ring dem (hvis det nu er det de skal ha så får dem hversågod si hvor nummerene står)....det høres nu for meg ut som bullshit at dem må ha serienummerene. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det er vel ikke varenummer du mener vel? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Alle produkter har et serie nummer. Kjetil Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 alle hovedkort og lignende skal ha serienummeret brendt fysisk inn på hovedkortet. dette sitter (på min maskin/hovedkort) mellom pci-slottene. du kan også bruke et program til dette. kom nemmelig på at jeg hadde hatt samme problemet selv en gang i tiden. les tråden her. den inneholder også et program som skal kunne daske opp serienummeret på hovedkortet (du slipper da å åpne kabinettet å styre...) Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 (endret) . Endret 21. desember 2008 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå