jacoweb Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei, jeg har nå ett hk med sli. men fulgte ikke med noen SLI bridge. Så sendte jeg mail til netshop også sa dem at det ikke fulgte med til hk. etter det har jeg ikke hørt noe mer. MÅ jeg ha sli bridge fra samme produsent som hovedkortet? eller har det ingenting å si? Har gigabyte HK. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Dette var rart. Det følger jo vanligvis med SLI-bro med hovedkortene. Du kan ikke bare bestille en hvilken som helst bro ettersom PCIe-sporene på ulike hk ikke står med samme mellomrom. Jeg ville kontaktet Netshop igjen, og spørre om de er villig til å skaffe deg en egnet SLI-bro, noe de forøvrig burde være. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 ja hehe, det fant jeg også ut pga jeg lånte en pci bridge av en kamerat. Den var for stor ja, pga sporene. Fikk mail fra netshop, de skulle sende meg en så fort de fikk tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå