Arax Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vil lage(programmere) noe gøy i linux! Tidligere har jeg lagd interfacing med paralellport og sånn i c/c++ og php ol. noen ideer til hva jeg kan finne på nå? jeg kjeder meg Lenke til kommentar
laffa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva med et videoredigeringsprogram med mange avanserte muligheter? (Ja, det er en av mine prosjekter) Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 lag et program som kan sende ut webcam bilder til en nettadresse/gaim kontakt hadde vært kult, men sikkert veldig vanskelig hva med å lage et cd-brennings program, som k3b...? eller et program som lar deg mounte lagrings medier, du kunne lese av mtab og ftsab bare noen ideer; Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hva med og lage en Media Center som er som en Dreambox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva med å prøve å lage en driver til Logitech QuickCam Messenger? Det hadde vært fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå