eivindlt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Håper dere har god råd, hehehe Sjekk denne linken. £2999 = 36,247.47 NOK Litt drøyt for de fleste skulle jeg mene Er det mulig at et SKRIVEBORD koster over 35 000 (TRETTIFEM TUSEN!!!) norske kroner??????? HALLO! Og: hvem i huleste vil ha det når de ser prisen??? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Dette ser jo utrolig stilig ut, men frykter at prisen kan bli litt vel stiv. Endret 14. april 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 til dne prisen burde det ha innebygget varme i topp plata... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det var et najjjjs skrivebord... Så er det bare å begynne å spare :S Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Når det er marked for slike bord til denne prisen, er det på tide Ekornes våkner opp. Jeg har også et IKEA-bord, ganske bra, men det er mye som kunne vært gjort bedre, f.eks. integrerte fordelere for stråm, lettere montering for kabelhyller (måtte borre selv) f.eks. til bærebjelkene, osv. sov. Joda, her er et utappet marked. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det noen her som faktisk har sjekket prisen på ordentlige data/kontorbord her? Det er veldig dyrt. Ser ikke problemet med å bruke så mye penger på et kontorbord (hvis du er rik i allefall). Ser mange tråder der folk skal bruke 50 000,- på PC. Kjøp heller en PC til 20 000,- og bruk resten på et ordentlig bord og en bra stol. Det vil du ikke angre på. Det er faktisk mange her i verden som har mye penger. Lian Li sier ikke at bordet er rimelig, og jeg ser derfor ikke problemet med prisen... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Syns egentlig ikke at det Lian Li bordet var så veldig vakkert. Kunne aldri tenke meg å ha et metallbord. Det holder med metall kabinett! Selv har jeg et Ikea Galant (bøk) kontorbord til en fin student pris. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er markedet kun de datafolk som kjenner LianLis datakabinetter, eller produseres det andre produkter utenom data under navnet LianLi. Eventuelt kan det være noe slikt som at LianLi ikke egentlig er et selskap, bare et navn et selskap bruker (dårlig formulert forklaring).. Hvem er det LianLi har produsert dette bordet med tanke på? Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det må vær noe av det kjedligeste skrivebordet jeg har sitt noen gang og til den latterlige prisen haha :!: . Finner sikkert noe mindre stygt på ikea eller fretex for den del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå