enl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Dette var tøft Ville passet fint til kabinettet mitt, men ikke til lommeboken menmen, kvalitet koster. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jo, men tenkte mer på en liten motor, så du kan stå å arbeide iblant. AtW Motorisert høydejustering høres glimrende ut. Man blir jo helt ødelagt i ryggen hvis man f.eks. setter sammen en datamaskin og kabinettet ligger på pulten. Må poste det her hvis du finner et bra bord med motor. Helst stor arbeidsflate. Man burde vel egentlig få med 2 lakeier som holder bordet opp til deg for £2,5K. Er nok beregnet for kaksene dette Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Stilig, ryddig, og veldig ukomfortabelt var mitt førsteintrykk... Forsatt in love with Ikea Furu skrivebordet Slår alt jeg har testet og prøvd Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jo, men tenkte mer på en liten motor, så du kan stå å arbeide iblant. AtW Motorisert høydejustering høres glimrende ut. Man blir jo helt ødelagt i ryggen hvis man f.eks. setter sammen en datamaskin og kabinettet ligger på pulten. Må poste det her hvis du finner et bra bord med motor. Helst stor arbeidsflate. Man burde vel egentlig få med 2 lakeier som holder bordet opp til deg for £2,5K. Er nok beregnet for kaksene dette Har mange sånne bord her i avisa, husker ikke i farta hva de heter eller hva de koster. Men de er meget bra /Cyrus Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Dette faller inn i min "må bare ha det" kategori V Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Håper dere har god råd, hehehe Sjekk denne linken. £2999 = 36,247.47 NOK Litt drøyt for de fleste skulle jeg mene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Håper dere har god råd, hehehe Sjekk denne linken. £2999 = 36,247.47 NOK Litt drøyt for de fleste skulle jeg mene Hvem har råd til det da? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vil tippe at prisen kommer under kategorien "statsbudsjettet til et lite land" Men det er i hvertfall lov å sikle på et Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Må nok si at jeg heller hadde dradd ned på den lokale sjappa som selger møbler og kjøpt ett elektrisk høydejusterbart skrivebord, det koster meg iallefall ikke mer enn 2 lapper å kjøpe... Ellers så så det... liksom helt greit ut, aldri i verden om jeg har kommet til å gi så mye penger for det, men, det fins sikkert ett marked siden de selger det... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa. AtW Da må jo dette være noe for deg: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...121*10392*13784 pluss disse her: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Id=&cattype=sub Betydelig billigere enn Lian Li bordene, men fremdeles litt dyrt Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gjett om man blir betegnet som nerd med et sånt da! hehe Tror ikke det er noe for meg. (har et najs skrivebord fra før, og så var det prisen da!!1one) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 36 000,- er litt mye for et skrivebord, men ikke uhørt mye. Howard B linker til noen veldig fine skrivebord. Disse er kanskje litt enklere (som ofte er bedre), men de koster fremdeles nesten 6000,- Kontorutstyr er dyrt. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 vel, dette så jo kult ut, men vis prisen er som det er, så er dette uaktuelt... men den så "veldig" kald ut Lenke til kommentar
hds Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Ja det og(ka være plast el den "innramma" delen?). Men det virka ikke noe stabilt ut det designet. Defentlig ikke ne jeg skal skaffe meg. sku ikke hunden på hårene.. ett lian li kabinett ser ikke særlig stabilt ut.. men jett om det er.. Prisen blir neppe å være noe å hoppe i take for heller. kabinettene er jo sikkert gode, men det er vel skrivebordet jeg tenkte på i denne sammenhengen siden det som er nyheten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 les posten min engang til du.. at bordet ikke ser spesielt stabilt ut vill ikke bety at det ikke er stabilt.. Samme med kabinettene.. de ser ikke spesielt stabil ut.. men de er vanvittig stabil Lenke til kommentar
Osse Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Offtopic: ATI: bordet du søker etter finner du vel lher høvlig sånne bord som du kan stille høyden på når du vil ligge i "stresslesses" å surfe, eller har fådd "tresmak" i baken. Litt enkel snekring så kan en jo få topp databord ut av de modellene som har høyderegulering Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 legg denne til i millionærens handlevogn! Forresten: synes det bordet burde vært ferdig vannkjølt. Lenke til kommentar
eivindlt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Håper dere har god råd, hehehe Sjekk denne linken. £2999 = 36,247.47 NOK Litt drøyt for de fleste skulle jeg mene Er det mulig at et SKRIVEBORD koster over 35 000 (TRETTIFEM TUSEN!!!) norske kroner??????? HALLO! Og: hvem i huleste vil ha det når de ser prisen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå