RBW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Lian Li - ikke bare kabinetter Legendariske Lian Li utvider vareutvalget i en noe utradisjonell retning. Kabinettprodusenten har nemlig startet opp med produksjon av skrivebord. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noe slikt har jeg lyst på! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Prisen er da kjent den. Så akkuratt det samm produktet på en engelsk nettbutikk i går. Husker ikke navnet, men det er en ganske annerkjent butikk for "modding". Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Så greit ut men, jeg vil anta at prisen ikke blir så veldig lav Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 På tide! Har lenge sett etter en god og stilig skrivebordløsning men få eller ingen har. Har noe å spare til da....noe som kan stå i stil med 6070B kabinettet mitt Lenke til kommentar
T2 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Lenke til kommentar
hds Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Ja det og(ka være plast el den "innramma" delen?). Men det virka ikke noe stabilt ut det designet. Defentlig ikke ne jeg skal skaffe meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa. AtW Endret 14. april 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Så inni helvette stilig ut! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Ja det og(ka være plast el den "innramma" delen?). Men det virka ikke noe stabilt ut det designet. Defentlig ikke ne jeg skal skaffe meg. sku ikke hunden på hårene.. ett lian li kabinett ser ikke særlig stabilt ut.. men jett om det er.. Prisen blir neppe å være noe å hoppe i take for heller. Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 £2,552.34 ref: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_1009.html Ikke akkurat et røverkjøp Lenke til kommentar
RBW Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Det skal følge med en lærplate som man kan legge armene på. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 For å si det sånn: LOL! Hmmmm, hvem innreder hjemmet sitt slik at det matcher det bordet egentlig? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Det skal følge med en lærplate som man kan legge armene på. Alu virker jo som ett enda teitere materiale å lage skrivebord i enn kabinett, trenger ekstra plate til hendene? Hva med riper og slikt? Er jo veldig lett å ripe opp alu. AtW Lenke til kommentar
NiteEye Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nå er det vel bare et tidsspørsmål før man også får skrivebord med transparente sidedører, neonlys og vannkjøling. Og når det kommer en ny standard for minnebrikker, så blir man pent nødt til å oppgradere (les: hive og kjøpe nytt) skrivebordet. Da finnes den i en titanfarget utgave, som igjen betyr at du må reinnrede hele kåken for å matche Endret 14. april 2005 av NiteEye Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det må da bli iskaldt å legge bare armer på en skrivebordsflate av aliminium? Det skal følge med en lærplate som man kan legge armene på. Alu virker jo som ett enda teitere materiale å lage skrivebord i enn kabinett, trenger ekstra plate til hendene? Hva med riper og slikt? Er jo veldig lett å ripe opp alu. Det er bare å bruke en hard lakk og evt herde overflaten. JEg tror ikke det skal være noe stort problem. (Man lager jo båtskrog i Al uten at tiper bruker å bli noe større problem enn for stålskrog. Samme med biler..) Men uavhengig av det poenget så synes jeg også Al er et dårlig egnet materiale for et skrivebord på grunn av varmeledningsevnen. Det kommer til å bli iskalt, selv med overdekke av lær eller plast. Prisen på rundt 30.000kr gjør vel dette mer til et moteprodukt enn noe annet. Nesten som å kjøpe Bang Olufsen utstyr eller Gucci klær i stedet for teknisk like bra produkter fra andre til en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa. AtW Ser for meg ut som man kan stille høyden på beina. Lite interessant bord for meg dette. Kald aluminium som blir stripete på 1-2-3. Mildt sagt svindyrt også. Nei, er glad i min gode, romslige pult fra IKEA jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har det hevingsmuligheter det bordet? Kommer antakelig til å gå for ett hevbart skrivebord neste gang jeg kjøper ett, bra for helsa. AtW Ser for meg ut som man kan stille høyden på beina. Lite interessant bord for meg dette. Kald aluminium som blir stripete på 1-2-3. Mildt sagt svindyrt også. Nei, er glad i min gode, romslige pult fra IKEA jeg Jo, men tenkte mer på en liten motor, så du kan stå å arbeide iblant. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå