Steyni Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 har en xr3i, med ventiltikking. Jeg har aldri mekket på ventiler før og lurte på hvordan jeg kan fikse dette. Er det noen spesielle værktøy jeg trenger, deler ? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Lure på om ikke disse motorene har hydrauliske løftere, noen som kan bekrefte/avkrefte? Hvis der er mekaniske løftere trenger du søkeblad og "vanlig" verktøysett. Hvis der er hydrauliske løftere må du nok kjøpe nye. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 har en xr3i, med ventiltikking. Jeg har aldri mekket på ventiler før og lurte på hvordan jeg kan fikse dette. Er det noen spesielle værktøy jeg trenger, deler ? har du ikke gjort dette før, så ikke begynn med det! da du må demontoere mye rart, kam akslingen må ut!.... er litt knote jobb! Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 ok. har ikke peilling på om jeg har hydroliske eller mekaniske. Har aldri mekket slikt før. Men tar det lang tid å skifte ? Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg kunne også tenke meg noen råd angående dette, skulle likt å stille ventilene på min bil Peugeot 205 1,9 GTi. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg kunne også tenke meg noen råd angående dette, skulle likt å stille ventilene på min bil Peugeot 205 1,9 GTi. (...er du sikker på at det er ventilene, og ikke dysene som tikker?) T'Weed Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Hei, jeg trodde bare at dysene var til for bensintilførsel. hvordan kan disse gi noe lyd ? Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg tror du ikke får hjelp i dette forumet, hele amotor er død jo For å bra hjelp anbefaler jeg www.bilforumet.net eller www.automotor.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå