Mørbradbiff Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) hvis han skulle "gå" og "danse" da blir det bare problemer hvis man skal koble strømen i stikkontakten, og inn og utgangene til pc. Reguleringsteknikk og sensorer er ikke spesielt enkelt for dem som aldrig har jobet med det... Endret 15. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kanskje åpne munnen om man trykker en knapp på ryggen? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Sykt kult. overgå bender?? hmm.. dette var en nøtt. hva med... en globus? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 overgå bender?? hmm.. dette var en nøtt. se mitt forrige innlegg i tråden. Det hadde vært kult, men sikkert også en utfordring... Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Lag ei 100% naturtro avstøpning av deg selv ... Det hadde vært noe å ha på TG. Så kan du se hvor mange jenter som tar seg en sniktitt ned i buksa på pc-tvillingen. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bizardo: Igjen gratulerer, nå også med forsiden her på overklokking (i tillegg til TG05 CaseMod Compo, TV, Worklogg osv) Ikke første gang jeg sier det. Har vel sagt det i Workloggen, noen andre poster også måtte jeg gratulere personlig på The Gathering. Noe som overgår bender til neste år... Skal du bli i robot kategorien eller skal du gå for noe annet? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hvis han skulle "gå" og "danse" da blir det bare problemer hvis man skal koble strømen i stikkontakten, og inn og utgangene til pc. Reguleringsteknikk og sensorer er ikke spesielt enkelt for dem som aldrig har jobet med det... Jepp, det er det... Hvis beina er festet i bakken, kan armene brukes til å holde balansen med! Jeg kan lage en regulator jeg! I tillegg burde du montere et kamera en plass slik at Bender snur hodet mot de som går forbi, og så kan han si noe ala "What are you looking at?". Eller andre tilfeldige Bender-qoutes. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Pent. Hvor mye kosta alt ? Hvor gammel er du egentlig ? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Pent. Hvor mye kosta alt ? Hvor gammel er du egentlig ? jeg tror jeg brukt 1500 til 2000 kr i deler til selve kassa + hardware da. er 24 år. har foresten begynnt å tenkt igjennom neste casemod, begynne å bygge tidlig, slik jeg har god tid til TG. hva jeg skal bygge, sier jeg ikke ennå. men det il nok komme en worklog så snart jeg har begynnt, Lenke til kommentar
Rexxie Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulerer, du er på Gizmodo Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) /.ed Endret 19. april 2005 av R0adkill Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulerer så meget, du har knelt servern vår HELT!!! Bizardo, får ikke litt prestasjonsangst for neste prosjekt nå vel?! Hehe Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har nå laget en engelsk webside, med FAQ, gjestbok,worklog og bilder Bite My Shiny Metal Casemod Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror de fjernet dem, grunnet slashdot angrepet Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Bender har nå kommet i Maximum PC Magazine.. han er der på side 92 i juni utgaven, som Rig of the month , bladet selges på narvesen, har de ikke bladet, så kan dette bestilles Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bildene er på plass igjen, en liten bug etter slashdot.... ..Beklager så meget.. Bizardo, gratulere igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå