eiD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Prosjekt Bender Ikke alle våre worklogs er kjedelige kasser og vannkjøling. Konstruktøren av TUX-kabinettet slår nå til med Futurama-figuren Bender i full størrelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nope, det er jo forumet vårt som har hatt den hele tiden Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Blir mektig imponert over det økende nivået forumet vårt har hatt når det gjelder casemods Good Work Bizardo! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Var en tur innom å tittet på bender på tg ja, må si jeg er mektig imponert over denne casebuilden! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Utrolig respekt å lage noe slikt Bøyer seg og tilber Bizardos Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 takker for alle tilbakemeldinger men nå har jeg et problem, jeg kan jo ikke komme med samme casemod neste år, så jeg må finne på noe som overgår bender, noe som jeg tror rett å slett er en stor utfordring for meg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) takker for alle tilbakemeldinger men nå har jeg et problem, jeg kan jo ikke komme med samme casemod neste år, så jeg må finne på noe som overgår bender, noe som jeg tror rett å slett er en stor utfordring for meg. Hva med Bill Gates? EDIT: Eller Homer Simpsons? Endret 14. april 2005 av datating Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva med å lage en liten Wookie baby mod! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Som jeg har sakt før, genialt! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Master Yoda next? Kunne du hatt en kald katode (rør) i hånden hans som lyssabel Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Genialt, Bra jobbet. Jeg så benderkabinettet på spillemagasinet, ble forelsket i kabinettet ved første øyenkast EDIT: Skriveleif på en skriveleif Endret 14. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nydelig kabinett;) Så det på TG. Fett! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva med Darth Vader... om det da ikke er gjort før da... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) takker for alle tilbakemeldinger men nå har jeg et problem, jeg kan jo ikke komme med samme casemod neste år, så jeg må finne på noe som overgår bender, noe som jeg tror rett å slett er en stor utfordring for meg. Hva med Bill Gates? EDIT: Eller Homer Simpsons? Hehe litt artig at når jeg leser han skal overgå Bender så er det første jeg tenker på er Homer Simpson. Leser posten under. Hva står det der? Jo da, Homer Simpson edit: Eller hva med Marge Simpsons? Ser for meg det blå lange håret Endret 14. april 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fantastisk casemod Gratulerer Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Utrolig bra jobbet! Tipper sånne ting som R2D2 f.eks. er gjort for lengst, men C3PO har vel ingen prøvd ennå? Litt vel dyrt kanskje Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan videreutvikle den. Med hjelp av reguleringteknikk og en del sensorer, kan den holde balansen. Du kan legge inn kne i beina slik at den kan stå av seg selv. Kanskje du kan få den til å gå av seg selv... Kanskje den kan veie med armene? Kanskje danse litt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå