kengen Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Etter hendelsene før jul, da wwimport ikke klarte å levere som annonsert, så forstår jeg at man ble litt skeptiske til wwimport. Men ser nå i ulike meldingstråder her på forumet (ved søk på wwimport)at det er flere som i det siste har fått levert kameraer i løpet av få dager til priser langt under de laveste prisene i prisguiden! Så hvorfor boikottes fortsatt http://www.wwimport.no av prisguiden? Er det flere som har bestilt og fått levert kameraer fra wwimport i det siste, til de annonserte prisene, så hadde det vært fint om de bekreftet dette her! Jeg vurderer selv å bestille et Olympus E10 til kr. 10.598,- fra wwimport, dette er mer enn 3000,- kr billigere enn billigste pris i prisguiden! _________________ kengen [ Denne Melding var redigert av: kengen på 2002-07-05 20:49 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Flere som kjenner eimen av snik-reklame?? Lenke til kommentar
turbo Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Tror jeg ikke hade handla der gitt se på kontakt info et mobil nr det vill jeg si er useriøst "Kontakt oss Telefon: 90820793/91110402 Fax: 4564565 Organisasjonsnr: 980 862 798 E-Post: [email protected] Internett: http://www.wwimport.no " Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 :smile: Alle har vel negative erfaringer med forskjellige firmaer! Jeg synes f.eks Telenor er sucky men det betyr ikke at andre kan ha positiv erfaring med de (tviler på akkurat dèt men..) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg startet Hardware.no i mars 1998, og i disse årene har jeg vært borte i dusinvis med svindelforetak. Jeg skal ikke påstå at wwimport er et svindelforetak, men høstens hendelser taler ikke særlig godt for selskapet. Det kan godt hende at de driver seriøst nå, men forskjellen i forhold til Komplett, PS Data, MPX og andre større firma er åpenbar. Komplett kommer til å være der om 2 år også, hvem vet om WWimport eksisterer når produktet du har kjøpt streiker? De driver med direkteimport fra utlandet, det er derfor ikke noen selvfølge at produsenten i Norge er interessert i å behandle saken. Vi driver forresten ikke boikott av firmaet, men de har ikke spurt om å få være med i prisguiden. Den siste kontakten jeg har hatt med dem var ikke positiv, om jeg ikke husker feil var det snakk om at de skulle pusse advokaten deres på oss. Hvis de skulle være interessert i å bli med i prisguiden, bør de lese dette først: http://www.digitalkamera.no/prisguide/hvor...an_bli_med.html MLW Lenke til kommentar
kengen Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Hei igjen, jeg bedriver ikke noe snikreklame for wwimport, bare så det er sagt. Jeg synes bare prisene deres er fristende, men ønsket å undersøke litt mere konkret om hvilke erfaringer folk sitter inne med rundt firmaet. Dette fordi jeg selv i aller høyeste grad ser at det kan være grunn til å anse de som noe useriøse! Så dersom jeg ikke får avkreftet denne usikkerheten så kommer jeg ikke til å bestille noe kamera derfra! Når det gjelder useriøse telefonnumre så vil jeg vel si at deres 7-sifrete faxnummer virker enda hakket mere useriøst enn et mobilnummer, eller hva? Men som sagt jeg, og kanskje flere med meg, synes det kan være interessant å få argumentene for og imot firmaet belyst her. Takker forøvrig for digitalkamera.no som et meget nyttig verktøy for digitalfotointeresserte, og beklager at jeg ikke hadde satt meg godt nok inn i reglene for deltakelse i prisguiden før jeg kom med min bastante emneoverskrift. _________________ kengen [ Denne Melding var redigert av: kengen på 2002-07-06 01:25 ] Lenke til kommentar
wwimport Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 21:03, turbo skrev:Tror jeg ikke hade handla der gitt se på kontakt info et mobil nr det vill jeg si er useriøst"Kontakt ossTelefon: 90820793/91110402Fax: 4564565Organisasjonsnr: 980 862 798E-Post: [email protected]Internett: http://www.wwimport.no " Ser det er blitt skrevet litt om oss igjen, og det er jo hyggelig. Vi må bare oppklare noen bagateller, som er forklart under. Hva er galt med å ha to mobilnumre tilgjengelig? Hvis du ikke når oss på det ene nummeret, så kan du nå oss på det andre. Vi har faktisk 4 telefonnumre (37028554/37038996/90820793/91110402) for at eventuelle kunder skal kunne nå oss. Er ikke det greit da? Trodde heller at dette var positivt? Dessuten er det jo bare å ringe opplysningen, så har de alle informasjoner der. Ingen numre er hemmelige eller "fake". Vi skal forøvrig innrømme at faksnumret som sto på vår web butikk var noe tvilsomt. Vi bruker ikke faks, men programmet som vi redigerer siden vår fra, ville ikke godkjenne "ikke tigjengelig" eller at feltet sto tomt. Dette feltet er nå fjernet fra våre firmaopplysninger. Uansett, vi kan sjekkes på alle tenkelige måter. Hvis fortsatt tvil om vår identitet, så kan jo eventuelle tvilere ringe til vår samarbeidspartner på reparasjon og service - Fotronic AS, som bla. er engasjert som servicepartner av Ricoh Norge. Tviler man på disse igjen, så kan man jo ringe Ricoh Norge...og tviler man på Ricoh Norge, så ....etc, etc. Med andre ord, det er den letteste sak i verden å sjekke oss. Håper at dette "spøkelse" nå er fjernet. BTW : GOD FERIE TIL DERE ALLE! Vennlig Hilsen WORLD WIDE IMPORT Firma reg.nr.980862798 (mva) Ansgar Røkke Salg /Marked og Import Tel.:+ 47 37 02 85 54 Mob.:+ 47 90 82 07 93 Olav Pedersen Daglig leder Tel.:+ 47 37 03 89 66 Mob.:+ 47 91 11 04 02/ Postboks 95 - 4855 FROLAND - NORWAY [email protected] [email protected] WEB: http://www.wwimport.no Verksted og Sevice avdeling: FOTRONIC 4900 Tvedestrand Tlf.: 37166677 Fax: 37161719 *********************** Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Å bruke mobilnummer er da ikke useriøst. Har selv et par kunder som er veldig seriøse og de har ikke fasttelefon i det hele tatt. Med SDSL og mobiltelefon er de heldekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå