tigergutten Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg klarer ikke bestemme meg hvordan jeg skal forme druid`en min... spiller tauren druid, og sliter veldig med hvordan jeg skal fordele talent-point... noen tips og en pekepinn hadde blitt verdsatt stort! Først gikk jeg for feral combat, da jeg synes det hørtes greit ut å få opp styrken på de ulike tingene du kan bli. Så så jeg en video (gimped?) på nette her å så at det lå endel styrke i å utnytte de spells`ene som druiden kan... tilslutt fikk jeg selvsagt et lite kick på å bruke litt poeng på restoration, bare for å lage komplett kaos for meg selv Spiller på PvE, og grouper kanskje bare 30% av tiden..
rolax Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 På PVE trenger du kanskje ikkje så masse healing? E litt usikker på druid men Feral..? Hehe
Kirikiri Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Bruker du 2 minutter på å søke på forumet, så finner du garantert minst 2 tråder der det er linker til gode ressurser for å specce en druid. I know, for jeg har postet link i begge to. Kirikiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå