galaxee Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) skulle pusse støv av dataen idag! tok tilfeldigvis ut lydkortet, og rengjore det så tenkte eg skulle fjerne støv ut av vifta på skjerm-kortet! men etter å tatt kortet ut, merker eg noe grønt seigt klissete på skjerm-kortet da er det vann fra vannkjølinga heldigvis startet eg ikke opp pcen idag før eg merka det, men pcen stod på stanby og da kan vel skjerm-kortet være dødt? Tviler på at eg tør å ha noe bigwater sett i min pc igjen, gå heller for noe dyrere med kvalitet! har hørt mye rart om disse settene blokka var den eneste plassen som var fuktig veske, så er 99,9% sikker på at det er den som er gåen! (ser ut som en sprikke i midten helt i kjørnet av blokka) skal montere vifte-kjøling på nå, og sjekke blokka etterpå, kommer med en tilbakemelding om kva som rauk Edit: poster videre her eg har sett på vifte-kjøling og kjører med vannkjølinga på, for å teste blokka! men nå lekker det ikke noen steder? er bare blokka som var inni dataen + inn/ut slange, men ingen av slangene har lekke vil tro dette har skjedd i natt, når pcen var av Edit: 2 av skruene på blokka var løse...kunne minst dra 3 ganger rundt før den var teitet til Endret 12. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Welcome to the club Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Rart at det ikke lekker nå! men tør ikke montere det igjen skjerm-kortet virka fikk bare litt av det grønne vannet bort, for det hadde tydeligvis stivnet kan det bli ødelagt senere vis eg ikke renser det godt nok? ser ut som stivnet såpe. blir vel retur på varen, om det går da EDIT: skal ta noen bilder av blokka, må bare vente på å lade batteri! tror der er der som den neon/lyspæra/ledningen i blokka er! ser litt grønt ut utenfor den O-ringen akkurat der, og kan stemme med veien blokka står! som igjen passer akkurat der den lekker på skjerm-kortet Endret 14. april 2005 av galaxee Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) som dere ser på bilde, er det normalt at det er sånn grønnfarge der? ble litt dårligt bilde EDIT: Fant ut at 2 av skruene på blokka var løse, og var nok grunn jaja kasta den for lenge siden og aldri mer billig greier Endret 12. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ikke monter den igjen, selv om den ikke lekker nå, så vil den lekke igjen. Send den i retur... Skjermkortet tror jeg overlever, selv med litt spor av grønn guffe, men man kan aldri være sikker. Du har nok vært heldig tross alt. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Ser ut som om vannet er kommet utenfor o-ringen i blokka, så den er bare å sende i retur ja. Skjermkortet bør du vaske i isopropanol. Endret 14. april 2005 av Patz Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Skummelt, spesiellt siden jeg har to blokker i min maskin. Finner ingen lekasje, men jeg har måttet etterfylle kjøleveske to ganger siden slutten av januar. Har brukt opp en flaske kjøleveske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå