Fl@meboy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei! Jeg har bestilt meg nytt kabinett og lurer på om det er noen som har erfaring med det? Her er det: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47521 Vet ikke hva jeg skal spørre om men er det noe godt valg....hadde et q-tec fra før bare gi erfaringer om det Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke noe erfaring med det kabinettet. Synes det hørtes lovende ut at det var en 120mm bak som blåser ut luft. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Så ut som du fikk mye for pengene der ja Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 jepp! Nå skal det hentes:P Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Stilig det! Reagerte bare på en ting: "Case thickness: 0.6mm" Er ikke det fryktlig tynt da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Stilig det! Reagerte bare på en ting: "Case thickness: 0.6mm" Er ikke det fryktlig tynt da? Nei, det er ikke tynt hvis det er sideplatene du refererer til, det er ganske vanlig med mellom 0.4 og 0.7mm etter det jeg vet. Trenger ikke noe tykkere, det blir bare dyrere og tyngre kabinett utav det (og kanskje litt mindre støy da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå