Bull_Dogg Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg lurer på hva den AUX kontakten egentlig brukes til? har en slik på PSU'en min og den er i grunnen bare i veien, en extra ledning som bare ligger og flytet i kabinettet. kan den bare klippes vekk eller? hvilke system bruker den? osv.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sikker på at du ikke mener ATX12v? Vil ikke anbefale deg å begynne å klippe ledninger... hvis du er veldig desperat kan du lodde den av, men det letteste er nok å prøve å gjemme den Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 AUX er ikke mye brukt nå, det var brukt før på endel hovedkort til servere. Så jeg ville ikke vært bekymret for å klippe den av, bare du gjør det skikkelig (ingen løse åpne ender). Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sikker på at du ikke mener ATX12v?Vil ikke anbefale deg å begynne å klippe ledninger... hvis du er veldig desperat kan du lodde den av, men det letteste er nok å prøve å gjemme den Det er vel den som brukes som ekstra strøm til CPU'en? AUX-kontaken er den gamle, med 5-6 pinner (husker ikke helt) og blant annet inneholder 3,3V! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Okei, har ikke vært mye borti den, tror kanskje jeg hadde en sånn på første PSUen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå