grkn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg trenger en PDA med god fargeskjerm, WLAN og bluetooth. Bør gå i innerlomma på ei dressjakke. GSM kunne kanskje vært nyttig og? Hva vil gi meg "mest for penga" og god børssurfing? Takk! Endret 14. april 2005 av grkn Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 qtek 9090, litt stor, men bra. Eller kjøp qtek s100, meget liten og bra, og kjøp et SDIO wlan kort,puttes i SD slotten. Jeg bruker sistnevnte og er meget fornøyd. En "Vakker" pda Lenke til kommentar
grkn Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Burde man drøye litt for å få 3G støtte? Ellers er batterilevetid viktig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er jo helt opp til deg Ved mye bruk, dvs endel timer med f.eks musikk og bruk av "office" på s100 så varer pdaen ca 12 timer hos meg. Ved lite bruk, så varer batteriet ca en uke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kobler du den til laptoppen på fjellet for å få nett der er jo edge/3g ett must for litt hastighet hvis du ikke kjøper 3g/edge/gsm expansjonskort fra netcom, men ellers har jeg også fått dilla på s100 så en liten lesertest dukker nok opp i løpet av helgen ^^ Lenke til kommentar
grkn Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Hehe, joda, den virker gunstig. Noen ide om hvor en får tak i den billig? Kommer det noen 3G pdar snart? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hehe, joda, den virker gunstig. Noen ide om hvor en får tak i den billig?Kommer det noen 3G pdar snart? Nei, neppe før slutten av året etter hva jeg har blitt opplyst om. Ga opp å finne en selv, så kjøpte heller S100. Nevnes her at det skal komme en i 3. eller 4. kvartal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå