bluesmaster Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jge har sett under webshopguiden at flexi-data har 4,84 i snitt. Men det i det siste har alle folkene som har handlet der vært fornøyd. Synest det burde gått an å fjerne de gamle postene der noen har gitt både en og to... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Da skulle isåfall dette blitt gjort på alle webshopper, for å få en rettferdig sammenligning. Hvis man bare fjernet dårlige karakterer på flexi-data, så er jo det juks. Personling synes jeg det er bra som det er. [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-05 20:50 ] Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er enig i at det burde være en gyldighetsdato på tilbakemeldinger og poenggivning på webshopene. Men dette gjelder tross alt for alle webshopene, så det er vel kanskje ikke så veldig urettferdig? Dessuten synes jeg at en seriøs sjappe som Flexi-Data kunne satt inn en sommervikar eller to, slik at de kunne holde ferieåpent (medmindre de er enkeltmannsforetak da...). Jeg har en ordre på 20 flak som jeg skal plassere i en eller annen websjappe. _________________ Rimelige webhotell: www.bkmedia.no [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-07-05 20:51 ] Lenke til kommentar
JSS Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Synst det var litt rart jeg og at flexi-data var så langt nede på listen. Men det jeg reagerte mest på var at ITbutikken fikk en andre plass. Hvis du ser i webshoperfaringer så har den fått nesten bare enere, er selv veldig misfornøyd med de, jeg bestillte noen varer og fikk de mer enn 2 måneder etter(!). _________________ Pentium III 500MHz@499MHz 384MB SD RAM nVidia TNT2 32MB Altec Lansing ACS495 Dell P990 19" Trinitron skjerm Maxtor 20GB Maxtor 4GB Toshiba 4x DVD, Asus 24x10x40x CD brenner Hjemmeside: www.ultranett.tk [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-07-05 20:53 ] Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Synest at Flexi Data burde vært mye lengre oppe (for meg som bor i bergen er det en ekstra gunstig webshop, i og med at jeg kan hente varene der og slippe å betale frakt) Helt enig med at de veldig gamle innleggene burde blitt slettet hos alle webshoppene, det går jo an å forandre seg... _________________ Mvh. Bluesmaster Jimi Hendrix RIP Steve Ray Vaughan Idiotiske helikopterpilot [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-05 21:01 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 20:58, bluesmaster skrev:Synest at Flexi Data burde vært mye lengre oppe (for meg som bor i bergen er det en ekstra gunstig webshop, i og med at jeg kan hente varene der og slippe å betale frakt) Helt enig med at de veldig gamle innleggene burde blitt slettet hos alle webshoppene, det går jo an å forandre seg... Jeg har også gjort akkurat det. Hentet dem 35timer etter at jeg hadde tatt bestilingen , fikk tilogmed mld på sms. Synes de er veldig gode og kommer garantert til og handle der igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå