renpeder Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Leveres Bærbare-pc'er med filt, eller transporteres de uten dette? Noen som vet? RTP Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Macen min kom med noe plast greier mellom skjermen og tastaturet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Ferrarien min kom med et noe tøy-greier som lå mellom skjerm og tastatur. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Leveres Bærbare-pc'er med filt, eller transporteres de uten dette? Noen som vet? Avhenger vel av produsent og praksis. Men hos meg er det slik: Tre Acere har kommet med noe plastikk-filt greier mellom skjerm og tastatur. IBMen kom vel uten noe, tror jeg... Kommentar til msulland: At Macen kom med noe imellom er vel ikke så stort sjokk da flere macintosher har vært plaget med avtrykk på skjerm, iallefall ut ifra hva jeg har sett/hørt. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Da er produktet kjøpt. Ble til slutt en herfra: http://www.radtech.us/Products/NotebookScreensavRz.aspx Med porto ble prisen 141 kr for sølv, med powerbook logo til en 15" powerbook. Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Dette er hva du trenger til din PowerBook: Spesiallaget til iBook og PowerBook, kan kjøpes hos MacOffice i Tromsø. OK, ble litt sein.... Glemte å lese side 2. Endret 18. april 2005 av Kanstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå