Gå til innhold

Filt til å legge mellom tastatur og skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Slip var stilig. Er noe sånt jeg ser for meg, bare synd de ikke hadde flere farger.

 

 

Til dere som synes en kan bruke a4 ark eller bare klippe til noe. Har dere sett en Powerbook? :) Skal liksom kjøre stilen helt ut og da trenger en noe som ser stilig ut.

Er Mac maskiner så dritt at tastaturet kommer borti skjermen når man lukker dem? Trodde Mac var bra saker jeg. Men det er vel bare en ilusjon da......

Lenke til kommentar
The Slip var stilig. Er noe sånt jeg ser for meg, bare synd de ikke hadde flere farger.

 

 

Til dere som synes en kan bruke a4 ark eller bare klippe til noe. Har dere sett en Powerbook? :) Skal liksom kjøre stilen helt ut og da trenger en noe som ser stilig ut.

Er Mac maskiner så dritt at tastaturet kommer borti skjermen når man lukker dem? Trodde Mac var bra saker jeg. Men det er vel bare en ilusjon da......

Ja, dem er drit hvis du får tastaturmerker på skjermen. Enten så er skjermen for nært tastaturet, eller så er lokket for mykt. Blir selv ikke sånn på min Ferrari 3200 som har foholdsvis mykt lokk :)

Lenke til kommentar

nei macen er laget så skjermen ikke kommer nedi tastaturet den, men jeg vil ikke satse på at det aldri kommer noe som gjør at den kommer nedi. Er en billig sikkerhet mot at den engang kanskje kommer borti. Og hvis en kan bruke den som musematte vedsiden av hadde det jo vært perfekt, med andre ord The Slip må jeg bare finne i sort så kjøper jeg :)

 

Til deg med Ferrari, jeg har alu maskin ikke plast :) Skjermen er stiv som bare det den, selv om den er tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...