msulland Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Hei. Lurte på om noen veit om noen steder hvor de selger sånn "teppe" jeg kan legge mellom skjermen og tastaturet på laptopen min. For å beskytte skjermen. Har en Apple PowerBook 15". Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Det fulgte hvertfall med min laptop, og jeg bruker det hver gang jeg frakter den for å unngå fettmerker på skjermen fra mellomromstasten. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Hvor får man tak i noe slikt til en vanlig pc laptop? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Dere vil kjøpe et stykke filt/tøy? Herregud, det er vel bare å kjøpe en kvadratmeter i en sybutikk og klippe til. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 hehe.. sant, men føler for å bruke noe annet enn et kjipt lommetørkel.. Lenke til kommentar
Dumuzi Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Like forfengelig som Ari Behn?? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Har i alle år brukt brille kluter. Dei er beregna for bruk på plast briller Du får de i alle farger...... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 eller bare en tynn musematte? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Eller bare kjøpe en laptop som ikke er så drit at tastene kommer borti skjermen Men er brilleklut er et glimrende alternativ Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) En brilleklut det blir.. god idé! Edit: Det går vel ikke an å bli like forfengelig som Ari Behn?? Endret 14. april 2005 av Howard B Lenke til kommentar
jornln Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 En slik en? Et A4 ark fungerer utmerket for meg... Lenke til kommentar
jornln Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) edit : trykte ok for mange ganger Endret 14. april 2005 av jornln Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 The Slip var stilig. Er noe sånt jeg ser for meg, bare synd de ikke hadde flere farger. Til dere som synes en kan bruke a4 ark eller bare klippe til noe. Har dere sett en Powerbook? Skal liksom kjøre stilen helt ut og da trenger en noe som ser stilig ut. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 I følge noen her på forumet så sliter a4 ark på skjermen. Ark blir vel for grovt. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 The Slip var stilig. Er noe sånt jeg ser for meg, bare synd de ikke hadde flere farger. Til dere som synes en kan bruke a4 ark eller bare klippe til noe. Har dere sett en Powerbook? Skal liksom kjøre stilen helt ut og da trenger en noe som ser stilig ut. Er Mac maskiner så dritt at tastaturet kommer borti skjermen når man lukker dem? Trodde Mac var bra saker jeg. Men det er vel bare en ilusjon da...... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 The Slip var stilig. Er noe sånt jeg ser for meg, bare synd de ikke hadde flere farger. Til dere som synes en kan bruke a4 ark eller bare klippe til noe. Har dere sett en Powerbook? Skal liksom kjøre stilen helt ut og da trenger en noe som ser stilig ut. Er Mac maskiner så dritt at tastaturet kommer borti skjermen når man lukker dem? Trodde Mac var bra saker jeg. Men det er vel bare en ilusjon da...... Ja, dem er drit hvis du får tastaturmerker på skjermen. Enten så er skjermen for nært tastaturet, eller så er lokket for mykt. Blir selv ikke sånn på min Ferrari 3200 som har foholdsvis mykt lokk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 I følge noen her på forumet så sliter a4 ark på skjermen. Ark blir vel for grovt. Ifølge hvem da? Har lest at et ark skal gjøre jobben ganske greit. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 nei macen er laget så skjermen ikke kommer nedi tastaturet den, men jeg vil ikke satse på at det aldri kommer noe som gjør at den kommer nedi. Er en billig sikkerhet mot at den engang kanskje kommer borti. Og hvis en kan bruke den som musematte vedsiden av hadde det jo vært perfekt, med andre ord The Slip må jeg bare finne i sort så kjøper jeg Til deg med Ferrari, jeg har alu maskin ikke plast Skjermen er stiv som bare det den, selv om den er tynn. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 I følge noen her på forumet så sliter a4 ark på skjermen. Ark blir vel for grovt. Ifølge hvem da? Har lest at et ark skal gjøre jobben ganske greit. Tror det var her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=398611&hl=klut Selv har jeg aldri prøvd papir. Om det vil ha noe betydning vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå