datadiver Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har akkurat fått oppgradert programvaren på min Nokia 6630 pga en del bugs. Ser nå at jeg plutselig har fått et valg i oppsettet mellom Dobbeltmodus, og GSM. Det vil vel si at jeg kan skru av 3G hvis jeg vil, og dermed spare en del batteri. Så får jeg heller skru det på og boote telefonen de få gangene jeg trenger 3G for dataoverføring. Men er det noen som vet om andre nye funksjoner eller forbedringer? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Forskjeller i siste firmware finner du her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic...findpost&p=3017 Tast *#0000# for å se hvilken firmware du har. Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Takk. Jeg har tydeligvis fått 3.45.113 Regnet jo med at det var den siste. Men på siden du henviser til ser det ut til at den siste heter 4.03.18 Merkelig at de ikke gir meg siste når de først oppgraderer? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er ikke sikkert alle verkstedene i Norge er helt oppdatert. Er ganske fersk den siste (kom ca 5. april). Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg redigerte emnefeltet så det passer mer til temaet i tråden. Flytter også tråden til "Programvare, spill og OS" da dette er snakk om firmware og lignende. Ta en kikk på de ulike seksjonene og tenk bedre gjennom emnefeltet neste gang du lager en tråd Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Vel for meg var faktisk nyheten om at det nå var mulig å skru av 3G, det viktigste med innlegget. For det har jeg savner, og ser at andre også har gjort det tidligere. Derfor mener jeg fortsatt at den var både navngitt og plassert riktig.... Lenke til kommentar
simson Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har Nokia lagt ut firmwaren på sin egen hjemmeside? Eller må jeg levere telefonen til et verksted for å få oppdatert den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har Nokia lagt ut firmwaren på sin egen hjemmeside? Eller må jeg levere telefonen til et verksted for å få oppdatert den? Levere til et verksted. Nokia er hittil den eneste av de tre store i Norge (SE, Siemens og Nokia) som ikke lar deg oppdatere mobilen selv. Lenke til kommentar
simson Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Takk for svar. Det var irriterende. Oppdaterte fw flere ganger selv da jeg hadde Siemens, og det gikk knirkefritt. Noen som vet om verksteder i Oslo som gjør dette på timen? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Takk for svar.Det var irriterende. Oppdaterte fw flere ganger selv da jeg hadde Siemens, og det gikk knirkefritt. Noen som vet om verksteder i Oslo som gjør dette på timen? Nordialog oppdaterer firmware. Det er ikke gratis hvis telefonen virker som den skal, men hvis du bare sier at den har en tendes til å låse seg innimellom, eller andre firmware feil, skal de gjøre det gratis. http://www.nordialog.no/default.asp?CatID=...226&mpItem=1950 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vel for meg var faktisk nyheten om at det nå var mulig å skru av 3G, det viktigste med innlegget. For det har jeg savner, og ser at andre også har gjort det tidligere. Derfor mener jeg fortsatt at den var både navngitt og plassert riktig.... Har fått nyeste FW på min 7600, og jeg kan velge mellom GSM og dobbelmodus, men ikke 3G Regner med at dette er fordi 3G ikke er i Norge enda, men det går helt fint å bytte mellom dem Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vel for meg var faktisk nyheten om at det nå var mulig å skru av 3G, det viktigste med innlegget. For det har jeg savner, og ser at andre også har gjort det tidligere. Derfor mener jeg fortsatt at den var både navngitt og plassert riktig.... Har fått nyeste FW på min 7600, og jeg kan velge mellom GSM og dobbelmodus, men ikke 3G Regner med at dette er fordi 3G ikke er i Norge enda, men det går helt fint å bytte mellom dem Med "dobbelmodus" regner jeg med at det menes at den bytter mellom GSM og 3G etter behov. Tror ikke det er mulig å bruke kun 3G. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Med "dobbelmodus" regner jeg med at det menes at den bytter mellom GSM og 3G etter behov. Tror ikke det er mulig å bruke kun 3G. Speaking of.. Jeg har nå i lett iherdig i to timer etter en thread som jeg -tror- jeg har lest her på Amobil der noen nevner et program for N70 (eller N90, husker ikke - uansett; Symbian Series60) der du enkelt kan tvinge telefonen inn i GSM eller Dobbelmodus - altså utenom telefonens eget valg for dette. Ringer dette noen bjeller for noen eller har jeg lest det et annet sted? If so; noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå