sjanten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Nå sies det at klez skal slå til imorgen... kanskje på tide å legge ut en ørliten tekst med et hjemmelaga bilde av et virus? :wink: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Enig med sjanten. Jeg synes at det begynner å bli heller skralt med nyheter på HW.no Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Viruset skal slå til i morgen. Fiks finner dere her: http://www.norman.no/public/klezfix.com Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Synes det er bra at HWNO ikke hopper på virus hypen. Jeg har folk som sender meg virus advarsler flere ganger i uken, slikt forårsaker bare ignoranse og at man gir blanke f* pga maset. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:05, mad_arab skrev:Synes det er bra at HWNO ikke hopper på virus hypen. Jeg har folk som sender meg virus advarsler flere ganger i uken, slikt forårsaker bare ignoranse og at man gir blanke f* pga maset. vel, hvis man ikke vet noe om det så går det jo rett i dass uansett :wink: bare en liten notis: "Bedre føre var; Klez slår til imorgen Imorgen er det ventent at det mye omtalte Klez.h-viruset skal slå til. Eksperter mener at Norge skal være ganske virusrent, men det kan være greit å sjekke maskinen først. Viruset disabler viruskontrollen, det er derfor utviklet et program som fikser evt. problem." Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Når det har kommet i avisa eller andre medier, er det kommet ut oppdateringer til antivirusprogrammene for lenge siden som eliminerer trusselen. Mediene tar jo slik informasjon fra de store antivirus-selskapene, så det er egentlig unødvendig i det hele tatt å skrive om slikt. Når det da dukker opp massevis av nye virus hver dag, skjønner man jo at det er mediene som er ute etter å skape seg spaltefyll. Hvis de hadde vært interessert i det, kunne de nok fylt hele avisa med stoff om virus, men det er jo best å spare den muligheten til de dagene ingen fly faller ned eller naturkatastrofer skjer... Nå er vi kommet til år 2002, og JEG kjenner ihvertfall ingen PC-bruker som ikke har antivirusprogramvare installert, og leser ikke lenger slikt stoff i mediene. Norton oppdaterer seg selv, og det er egentlig nok for meg. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 det er en eller annen (tulling) her på forumet som ikke kjører antivirus :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 1: klez disabler antivirus. derfor er det laget et _eget_ program til å finne det og utrydde det 2: ser du mye aktivitet på hw-fremsiden for tiden? 3: kanskje en uheldig stakkar bestemte seg for å sjekke pc'en når han var på jobb, men glemte det innen han skulle hjem? dessuten alle større og "farlige" virus bør få en liten plass på hw's fremside! ikke alle bryr seg om å lese vg og takbladet! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 GI NÅ **** I VIRUS!!! :sad: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 greit og bruke linux og slippe alt det virus tullet.. trenger ikke antivirus engang Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:27, Torsteinen skrev:GI NÅ **** I VIRUS!!! :sad: joda, hadde jeg bare hatt brenner slik jeg kunne tatt en backup hver uke og formattert / og C: (vel, slik at fattern kunne formattert C: :wink: ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Har ikke hatt antivirusprogram på 2 år. Har hatt Chello Maestro 704 og ADSL 1024 på den tida. Har enda ikke hatt virus på maskinen. Som jeg vet om. Da jeg leste det om Klez, kjørte jeg housecall. Fant ikke noe virus. Virus er oppskrytt og rammer bare innkompetente brukere av Microsoft Outlook. (nesten) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:31, DrErling skrev:Virus er oppskrytt og rammer bare innkompetente brukere av Microsoft Outlook. (nesten) der er jeg _enig_, men det finnes folk som bruker outlock! (enda...). kanskje fordi foreldrene eller kona krever det til eget bruk, mens leseren av dette forumet helst kunne glemt hele m$. -men jeg står på mitt: en _liten_ notis hadde gjort seg Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:20, Cursed skrev:det er en eller annen (tulling) her på forumet som ikke kjører antivirus :smile: Jeg kjører uten antivirus, og har alltid gjort det, eneste gang jeg hadde virus var i 1994 Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 15:46, Space_Shoot skrev:Jeg kjører uten antivirus, og har alltid gjort det, eneste gang jeg hadde virus var i 1994 -men så bruker du sikkert ikke outlock :wink: man kan definere virus som mye rart; under noen av de definisjonene kommer adware :smile: -så kanskje du har virus alikevel? :???: jeg har også bare hatt virus en gang. :smile: var i 97 tror jeg. hadde nettopp fått pc'en (et par diskimage senere) og hadde nettopp lært hva mirc var. skulle ha ALLE de "råeste" scripta ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå