Fjelldal83 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei Når jeg har reinstallert windows bruker jeg en .pst fil for å få tilbake mail instillingene mine. Har brukt den samme fila hele tida, men nå etter siste installasjon vil ikke .pst fila mi fungere. Finner den fram og begynner å laste informasjonen inn på outlooken. Problemet er at når den er ferdig kommer det ingenting fram. Det er alt fra innboks, til generelle mailinstillinger. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 At den pst-fila du henter inn fra ikke er den pst-fila som inneholder tidligere mail etc. Sjekk størrelsen på den du henter inn fra. Er den kun noen få kB tyder det på at du har en tom pst-fil. Legg forøvrig merke til at pst-fila ikke inneholder mail-innstillingene, kun e-post, kontakter, kalenderavtaler etc. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Den er på 70mb. Når jeg brukte fila forrige gang fikk jeg mail instillingene også. Merkelig at det ikke skulle fungere denne gangen Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg fant ut av det. Jeg som var dum og ikke så at det var laget flere innbokser og kontaktlister.... Man lærer så lenge man lever Endret 14. april 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du er ikke den eneste som overser det åpenbare, særlig når man begynner å bli litt stresset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå