gmortena Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har en Yamaha RX-V550, og 2 x hjemmelaget høyttalere 10" og 2 x cerwin vega 12". De hjemmelaga høyttalerene skal jeg bruke som bak og cerwin vaga forann. Hjemmelaget: http://www.mamut.com/dynabel/subdet173.htm Cerwin Vega: Cerwin Vega Men hvilken effekforsterker brude jeg kjøpe? og den brude ikke koste det hvite ut av øynene akkurat. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva skal effektrinnet brukes til? Front, bak eller begge? Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Front cerwin vega 12" høyttalerene Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 NAD er en selvskreven og relativt billig kandidat til det oppsettet. Det er mye brukte NAD effekttrinn på ulike bruktmarked, om det er aktuelt for deg å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Må si meg enig med Peterman her ja. NAD leverer mye effekt til en billig penge. Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 så sant så sant har sett på deverse effektforsterkere på qxl.no, de fleste er 3-5år, men det har så nesten ikke noe og si. effekten ligger der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå