ackrite Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP8X, "Ultra/1960" http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307192&view=detailed Sapphire Radeon 9800PRO 128MB DDR AGP8X,256bit bus http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL hva kommer jeg best ut av økonomisk ? dvs, hva lønner seg i forhold til prisen? har nå blitt anbefalt begge, og har ikke råd til å gå stort mer opp i pris. hva sier dere? edit: feil produsentnavn i emne... Endret 13. april 2005 av ackrite Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke i tvil et sekund. 6600GT Minst like bra ytelse som 9800PRO , men 6600GT har også nyere teknologi å skryte av. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) 6600gt mener jeg gir 9800pro juling, samme pris(club3d 6600gt) og 6600gt er bedre i uklokket og overklokket stand... edit: samme pris utgår, kom ikke på at det var agp det var snakk om, til pci-e får man nemlig club3d sitt 6600gt til 1350.- også.... Men gainward er nok et bra valg også... Endret 13. april 2005 av un0kai Lenke til kommentar
ackrite Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 un0kai: de linkene jeg pastet der er det jeg forsto jeg ble anbefalt da... kan ikke gå opp mer i pris. men er det det samme korta du tenker på når du sier samme pris? og hvordan er hastigheten på minne på disse kortene? jeg er så trøtt, så jeg klarer ikke koordinere riktig på siden der :S Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og hvis du går for 6600GT så kan du spare et par kroner på å kjøpe dette. Det er et tilbud mange på forumet har brukt. Kortet skal visstnok ha en bra stille kjøleløsning. Tråd om kortet på forumet finner du her. Lenke til kommentar
ackrite Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 så litt på tråden der, og kortet... jeg la merke til at det var elkjøp .. og at det er frakt porto osv.. jeg skal bestille masse andre deler fra komplett når jeg skal kjøpe dette kortet, så da slipper jeg unna med porto og frakt sammen med alt det andre, så tror det er enklest for meg å ta fra komplett da. men da spør jeg igjen - er den linken jeg har pastet et kort dere ville anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Iflg. en test hos Sweclockers er det kortet du linker til det beste av de 7 6600GT som de testet. Dette er/var riktignok PCI-E utgave, men AGP-utgaven er minst like god. Synes det er veldig mange som må ha hjelp til å ta en enkel avgjørelse.. og som ikke klarer å sile ut relevant informasjon i ørti tråder om samme emne.. 9800 Pro er fremdeles ett meget godt kort, men det er kun i eldre DX8-baserte og CPU-intensive (båndbredde) spill hvor det matcher ett 6600GT-kort. (har begge typer og mine tester stemmer bra med "dusinvis" av sammenlikninger på web'n gjort av mer "profesjonelle"). Lenke til kommentar
ackrite Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 TL1000S: din post - og det første svaret jeg fikk gjør nå til at jeg kjøper det jeg har linket til her.. tusen takk for all hjelp dere har gitt en trøtt stakkar i disse sene timer. nå skal det bestilles deler for 6.500,- på komplett, og etter det skal det hentes ned ting fra 3dfxcool så jeg er blakk en stund til ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå