tsebu Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg kan først begynne med å si at jeg har lagt inn amd miniportdriver, nyeste via 4in1, detonator28.32 på maskinen, så det skal ikke være der problemet ligger. Jeg har også prøvd 29.42 og 29.60 driverene. Uansett, saken er som følger: Jeg har lagt inn refreshfix/force for å løse refreshproblemene. Resultatet er da som følger at jeg har 75Hz på 1024-768 i windows, men når jeg kjører 3DMark 2001SE oppgir den at jeg har kjørt på 1024-768 60Hz. Et annet problem er at det ser ut til at maskinen ikke klarer å se at AGP-sloten er i bruk, i hvertfall blir den ikke registrert som noe annet enn en PCI-slot i 3DMark. På enhetsbehandling står det også PCI-slot til skjermkortet. Hvorfor får jeg heller ikke benyttet meg av DirectDraw eller Sideband Addressing når de er "enablet i bios" NB! hardware er oppgitt i signaturen Hadde vært taknemmelig om noen har løsning på ett eller flere av disse problemene Lenke til kommentar
Delux Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Har du instalert agp drivere. (Jeg vet ikke om 4in1 inneholder det). Jeg hadde et lignende problem løste det med å installere agp drivere Lenke til kommentar
tsebu Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 mmm... hvilke agp-drivere mener du da? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Prøv å avinnstaller miniport driverne fra AMD. Hos meg var det nettopp de som var feilen. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hva i all verden skal du med VIA 4in1 driver pack? Du har jo AMD chipset! http://download.asus.com.tw Finn hovedkortet ditt og last ned drivere. Har du XP, trenger du ikke agp driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå