eXpanium Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 finner ikkje noken beep codes på sidene til gigabyte eller i manualer det er eit sis-basert HK, GA-8STXC den vil ikkje starte, slo den av og når eg skulle slå den på igjen så peip den altså et langt pip, og to korte. mangen andre beep-codes som seier at det er skjermkortet, andre at det er HK, men veit altså ikkje kass bios det er snakk om bios er versjon 8stxcfs.f5 Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg fikk dette problemet når jeg satt inn ekstra ram brikke, så jeg trodde ramen døde. men etter å lest litt stod dette 1lang 2korte for vga,. jeg trykte såvidt på skjermkortet, og alt virka. det hadde "løsna" såvidt opp når jeg kom borti når jeg satt inn ram. (pci-e skjermkort) om det ikke er det, så vet jeg desverre ikke Lenke til kommentar
tukols Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 En lang-to korte: Either video adapter is bad or is not seated properly. Also, check to ensure the monitor cable is connected properly. I manualen på HK ditt, står det du har en Award bios. Altså skal du finne beepkodene for award bios. Du kan se dem alle her: http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå