Bjarten90 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hallo... Bare lurte på om det er noen som vet om det går an å bruke 1gb minnekort til nokia 6230i??? På de fleste internett-sidene jeg har sjekket står det at den tar minnkort opp til 512mb.... 6230 tok jo 1gb Håper på svar! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) 6230i bygger jo videre på den gamle versjonen, så hvorfor denne ikke tar MMC kort opptil 1GB er underlig. Selv på hjemmesiden står det 512 MB ja... En eller annen kommer sikkert til å teste om det funker eller ei når vedkommende får fatt i et eksemplar av mobilen som ikke kommer om så lenge Edit: Jeg går utifra at Nokia skriver 512 MB minnekort fordi hvis vi overstiger dette, vil da telefonen lagge ellre blir trege å bruke. Noen her som har 6230 og bruker 1GB minnekort på den? Lagger den? hvis den lagger, så trur jeg nok dette er grunnen til at Nokia skriver 512 mb, men dette er bare spekulasjon fra meg Endret 14. april 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Så vidt jeg husker har alltid Nokia skrevet litt rart om sine mobilers minnekapasitet. De har alltid skrevet at den bare støtter så og så store minnekort, mens de har støttet mye større. Regner med at dette er for å være på den sikre siden. Håper og tror at 6230i støtter 1 gb Uansett, denne er feilpostet. Jeg ser ihvertfall ikke at du spør om hjelp til valg av ny mobil. Derfor flyttes denne til åpen diskusjon om mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå