kaliber Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) heisan. per. idag har jeg bredbånd og alt i kabler. har 3 stasjonære pc'er, alle er på nett med kabler. men kan jeg bruke trådløst nett på en av de pc'ene hvis jeg vil? og når en skal ha trådløst nett, hva trenger man? har aldri skjønt meg på dette. takker for svar. Endret 13. april 2005 av kaliber Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Vi har to stajsonære 1 med trådløst og en en med kabel så har vi en bærebar som henger på tådløst. Du kan få alle på trådløst nett om du vil. Du trenger en router og et trådløst nettverkskort. Et trådløst nettverkskort til vær PC) men routeren kan talke flere PC`er Endret 13. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
JW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I og med at du har ett nettverk fra før, så har du router fra før. Da klarer du deg med et trådløst aksesspunkt. Pluss at du må ha trådløst nettverkskort i PC da. Anbefaler gjerne Linksys sine produkter. Jeg har trådløst nettverksutstyr fra de, og de funker kjempebra. Har også hørt mange andre som har positive erfaringer med disse. Men jeg sier ikke at det er det eneste bra, men jeg vet de er bra. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan jo også se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=247648 hvis du ikke allered har gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå