Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota Hilux vs Nissan King Cab (datsun)?..

Anbefalte innlegg

Er utrolig i tvil egentlig med tanke på anskaffelse av bil.

Bare så det er oppklart, snakker vi om 85-88 mod.

Syns personlig at Hiluxene har det "røffeste" utseendet! ;)

Har hørt at King Cab'ene trekker bedre og har mykere / bedre fjæring - kort og godt at det er en bil som gir mer kjøreglede.

Så er flere som har sagt til meg at de syns jeg bør gå for King Cab.

Eneste aberet er at jeg ikke liker fronten dens.

Eller, fronten på de "datsun'ene" kan gå - de er ikke så..ehh..."lite røffe" som hos de noe nyere King Cab mod.

Har også hørt at King Cab'ene ikke bruker så mye diesel egentlig, mens Hiluxene gjerne drikker diesel.

Allikevel, når jeg ser bilder av Hiluxer kan jeg ikke hjelpe for at jeg ville valgt den fremfor en King Cab ( om det da ikke var en datsun ).

Hiluxene ser mer "røffe" ut, de er høye ( men du kan vel alltids heve King Cab'ene og??...har sett bilde av en heva King Cab, det så ikke videre tøft ut...vet ikke hvordan det blir å skulle heve en datsun ).

Men som sagt, jeg hører at Hiluxene har dårlig fjæring, hopper og spretter bare du kjører over en liten stein, er noe vinglete på veien.... :ohmy::(:ermm:

Hva gjør jeg??...

Utseendemessig står Hilux uten tvil hjertet mitt nærmest - de er rålekre! :love::p

Så vet ikke...utseende eller kjøreglede?...

Om Hiluxene er så "forjævlige" som noen folk skal det til, må det ikke gå an å fikse og mikse litt på de slik at de blir gode de og?.. :hmm:

Råd og tips mottas med takk!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

gå for hilux du.. der har du en maskin som aldri blir å svikte deg.. har hatt king cab, nå hilux.. aldri mere skal æ ha noe anna. helt rått hva du ikke kan gjøre med disse bilene. modifikasjoner å utstyr er 1000 ganger mere utbredt enn til nissan. i terreng er den uslåelig, stiv aksel framme å uslåelig toyota kvalitet..

sjekk hva du kan f.eks gjøre med en 83 hilux:

egov6037_184.jpg

alt som er på den kan kjøpes fra www.4x4butikken.no

gå inn på www.h4k.no å meld deg inn.. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...