Debauchery Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er en rar prosess som dukker opp på maskinen min innimellom (en gang i halvtimen, av og til oftere). Den heter drive64bone.exe, og bruker all CPU-kraften. Jeg kan avslutte prosessen, men den dukker opp igjen til slutt. I prefetch-mappen finner jeg filen DRIVE64BONE.EXE-162EE46C.pf, som jeg sletter hver gang prosessen startes. Et google-søk på "drive64bone" gir ingen resultater, så jeg får ikke funnet ut hva dette egentlig er eller hvor det stammer fra. Noen som har noen formeninger? Ad-aware, Spybot S&D og Spyware Doctor finner ingenting. Det gjør heller ikke Norton Antivirus 2005. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Prøv å gå inn i msconfig og se under "oppstart" om den er der. For å komme dit: Start>Kjør, skriv inn msconfig og gå til oppstart. Hvis du finner den der, se på adressen hvor på maskinen fila ligger. Har du AMD 64 CPU?? Kan i så tilfelle ha sammenheng med det. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Ingenting der. Den kommer ikke frem ved oppstarten, men bare dukker opp etter litt tid. Og, jeg har Athlon XP, ikke Athlon 64. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Ok, har funnet ut hva det var. Åpnet Iexplorer (noe jeg ikke gjør ofte), og fant ut at Messenger Plus! hadde installert sponsorprogrammet med diverse tool bars og search bars. Fjernet selvfølgelig styggedommen, og da sluttet prosessen å starte opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå