Fredrik Larsen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det blir nok en Travelmate på meg, dersom det ikke kommer noe tilsvarende med 6800 Go en gang i nærmeste fremtid...Har lest en god del om den på noen forum rundt om i verden og har blitt ganske imponert over den i grunn. Får heller kjøpe meg en Xbox360 i oktober (masse antakelser fra min side her) til å kjøre de nyeste spillene på etter hvert som de kommer... Forresten takk til alle som hjalp meg, jeg var rimelig hjelpeløs til å begynne med i grunn... Har bestilt meg en Acer TM 8104 WLMi jeg og,har tro på den Får den over helga.... Bra pc, men skulle ønske den ikke hadde verdens teiteste plassering av I/O-porter, og kunne tenkt meg slot-in dvd/cd-brenner Synst det er fin plaseing jeg da Hmm kanskje et dumt spørsmål men prøver likevel, hva er en slot-in dvd/cd brenner? Her er en slot-in dvd-brenner: Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Det blir nok en Travelmate på meg, dersom det ikke kommer noe tilsvarende med 6800 Go en gang i nærmeste fremtid...Har lest en god del om den på noen forum rundt om i verden og har blitt ganske imponert over den i grunn. Får heller kjøpe meg en Xbox360 i oktober (masse antakelser fra min side her) til å kjøre de nyeste spillene på etter hvert som de kommer... Forresten takk til alle som hjalp meg, jeg var rimelig hjelpeløs til å begynne med i grunn... Har bestilt meg en Acer TM 8104 WLMi jeg og,har tro på den Får den over helga.... Bra pc, men skulle ønske den ikke hadde verdens teiteste plassering av I/O-porter, og kunne tenkt meg slot-in dvd/cd-brenner Synst det er fin plaseing jeg da Hmm kanskje et dumt spørsmål men prøver likevel, hva er en slot-in dvd/cd brenner? Her er en slot-in dvd-brenner: Åja takk stemmer det. Sånn uten skuff ja Ja finere det men akkurat det skal jeg nok klare meg uten Åja så ferrarien har det ja....... Endret 14. april 2005 av Uniwill259IA1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det var da fælt til unødvendig quoting. Det er forresten å kjøpe slot-in dvd til bærbare, men ikke alltid at det ser like pent ut som på en Ferrari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå