Gå til innhold

Hvem ville du leid ut til? - Undesøkelse/analyse

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, jeg må være sikker på å få pengene mine, pluss at jeg ikke vil ha noe tull vegg-i-vegg. Rangeringen må bli som dette:

• Alternativ 1: Jusstundenter er seriøse mennesker, de vet hva som er akseptert og ikke. Jeg innbiller meg også at de kommer fra velstående familier. Sikker betaling og ikke noe tull. Også er hun en 22 år gammel dame. :)
  • Alternativ 4: Han har jobb, og er derfor en sikker betaler.
  • Alternativ 7: Sikker betaler pga foreldre. Litt vill, kan sikkert lage noe bråk. Derfor ikke lenger oppe.
  • Alternativ 2: De trenger leiligheten mest. De er ikke så sikre betalere, men mannen har god utdanning. Antakeligvis lite bråk med en småbarnsfamilie.
  • Alternativ 3: Han er nok en ganske sikker betaler, men han er Vålerenga-supporter. Klanen er flinke til å bråke. ;)
  • Alternativ 5 og 6: Rangeres nederst, enkelt og greit fordi de ikke forteller nok om seg selv.

Lenke til kommentar

En jusstudent er alltid noe å satse på. Naturlighvis har du forsikret deg i kontrakten, du har da ikke laget den selv?! Og ja, det teller litt i min vurdering at en som studerer juss høyst sannsynlig ikke har truckfører Lars til far, og Samlebåndsarbeider til mor. Og det betyr at foreldrene nok kan få jenten sin ut av det meste. Ergo betale.

Jusstudenter må lese litt, og det er jo begrenset hvor mye party det blir på 35 kvm liksom. Så jeg tror det er et sikkert valg.

Lenke til kommentar

Ikke la denne tråden også handle om JoachimR :roll: !

Men fler lister folkens, ellers ingen del 2 :D , ikke fra de samme folka da selvfølgelig

Jeg vil helst ha komplette lister rangert 1-7 med begunnelser på hvertfall de dårligste og beste (sorry hvis jeg føles for kravstor...),

ikke bare at du skriver, hvem du aller heslt vil ha

Lenke til kommentar
Og ja, det teller litt i min vurdering at en som studerer juss høyst sannsynlig ikke har truckfører Lars til far, og Samlebåndsarbeider til mor. Og det betyr at foreldrene nok kan få jenten sin ut av det meste.

På godt norsk: Bare hold kjeft!

1. Oppegående jente, vireker seriøst og jente på min alder;)

4. nok en på min egen alder som kan være en venn, veirker seriøs

7. En fjortiss jente jeg kan forføre og tilfredstille behov"the younger they are the easyer they get to pick up". HUn hadde selvfølgelig ikke fått lov å ha fjortis fester.

3. Hassan kunne vært en kjekk og grei fyr...

5. Virker som hyggelige gutter. Kommer ned da par er mindre ønskelig en enkelt personer

2. Er par derfor faller langt ned

7. Personen jeg vil hjelpe mest av alle, men med en slik fortid kan han ikke bo vegg i vegg med en familie. Da han kan bi oppsøkt av gamle venner falle tilbake etc.

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

ikke lett å si hvem man ville leid ut til uten å ha møtt menneskene, men vi får vel prøve uanz.

1. alt. 1 - høres rolig ut, og det er en jente :)

2. alt. 4 - høres enda roligere ut, selv med en hund som heter Odin

3. alt. 7 - en jente som høres moro ut, og "sikker betaler"

4. alt. 3 - Fotballfans har ofte bråkete venner.

5. alt. 6 - Har ingen ting i mot kristne, men liker ikke alltid måten de tenker på.

6. alt. 5 - blir alt for lett "bråk" når to stk bor på samme hybel, vegg i vegg med meg.

7. alt. 2 - vil ikke ha inn en hel familie med barn og greier på 35 kvm.

Det jeg nå har skrevet er ikke ment offensivt mot noen..

Lenke til kommentar

Alternativ 1

--Jusstudenter bør kunne være stabile og pålitelige.

Alternativ 4

--Virker også som en stabil, grei person med stabil jobb.

Alternativ 3

--Virker okey han...

Alternativ 5

--Bør vel egentlig gå greit, men det var jo ingen informasjon å hente om dem.

Alternativ 7

--Bortskjemt villstyring, hehehe.

Alternativ 2

--Tre personer i samme lille leilighet? Huff! Kan muligens også bli problemer med betaling, ettersom de ikke har jobb.

Alternativ 6

--Først er det hasj og amfetamin, og deretter er det Jesus, gitar og sang... Nei, huff!

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

1 - Av samme grunn som flere andre her, antageligvis ansvarbevist og legger opp budjsettet sitt etter husleien.

5 - Ikke noe spesiellt som sier at jeg ikke bør leie ut til disse. To til å dele på betaling gir kanskje litt større trygghet.

4 - Ung mann, samme grunn som nummer en med budsjett.

7 - Ung jente med sikre betalere. Blir det for mye bråk kan man kvitte seg med leietakere.

3 - Pitbull er ikke noe jeg ville hatt i mitt hus.

6 - Ville hjulpet, men som Bogan sa, det kan gå litt galt.

2 - Kommunen er sannsynligvis betaler her. Av historier jeg har hørt og sett bilder av er det ofte ansvar det mangler på. Med leiligheter som ikke ser ut etter at asylsøkere har bodd der. Kall meg rasistisk, jeg ville ikke risikert det.

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde nok håpet på fler lister, men jeg får vel komme ut med del 2 en gang før fredagen, skal legge det opp sånn at man kan del 1 uten at man vet hva del 2 inneholder. (hvis folk er ærlige mot seg selv og meg da, noe jeg håper på ;) )

(Gjelder selvføleglig bare de nye som slenger inn lister, de andre kan selvføleglig hoppe rett til 2ern...) Legger ikke ut i dag, da jeg ikke har tid... (skriver nemlig egentlig om Karl Marx nå :D .

Lenke til kommentar

2: de trenger leilighet og er åpne og virker som at du gjør så godt de kan for å tilpasse seg det norske miljøet.

1: Forteller mye om seg selv og han jobber på peppes :ermm:

3: virker som at han er inntrsert. kunne godt ha fortalt mer om seg selv.

4: for kort brev, ser for meg at han trenger leilighet

7: Litt fjortiss-faaktor på henne. ned prioriteres pga. hun trenger den tydligvis mindre enn de over.

6: åler rett og slett ikke overreligiøse folk...

5: ALT for kort. vet ingenting om dem

BTW: hva er dette egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...