jic Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Får denne feil mld nå. FEIL I SPØRRING: SELECT * FROM wap where midi LIKE '%%' Unknown column 'midi' in 'where clause' Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ok, et par spørsmål: - Er det din server hvor databasen ligger? - Er det din server hvor siden ligger? Hvis begge svar er nei; Det kan hende at du ikke kan bruke localhost. Jeg kan ikke det hos min host. Dette kan være en grunn. Jeg husker å ha hatt akkurat det samme problemet selv, men jeg kommer ikke på hva det var. Tror det var noe med connection til databasen. Jeg har mitt eget server. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg må bare få lov til å si: Endelig! Mao. det eksisterer ikke noe felt som heter midi i databasen. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 som du ser, så blir ikke det som skrives inn i formen registrert.. skrev du inn $keyword = $_POST["keyword"] før $search = addslashes($keyword) ? Prøv evt å fjern addslashes, eller bruk mysql_escape_string($keyword) istedet... Er du sikker på at det er et felt i tabellen wap som heter midi ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg må bare få lov til å si: Endelig!Mao. det eksisterer ikke noe felt som heter midi i databasen. Nå føler jeg meg litt dum, men jeg får ingen feil melding, eller ikke noe svar utenom Resultatene av søket ditt (jic): Jeg vil lage søke script for midi som jeg har på siden min. http://mobile.mrjic.net/2005/main/midi.php?mobile=midi1 Noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 som du ser, så blir ikke det som skrives inn i formen registrert..skrev du inn $keyword = $_POST["keyword"] før $search = addslashes($keyword) ? Prøv evt å fjern addslashes, eller bruk mysql_escape_string($keyword) istedet... Er du sikker på at det er et felt i tabellen wap som heter midi ? Var ingen felt som het midi, men het cat2. Jeg skiller midi,mp3,video,wallpaper på cat2 og brukte derfor midi siden trengte søke script for det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå