trainwreck Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Som topicen sier; hvor kan jeg finne symbian programmer? Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takker og bukker. Husker at jeg leste om et program som målte hvor mye batteritid det var igjen, men finner det dessverre ikke igjen. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Noe slikt har jeg faktisk ikke hørt om (og jeg har relativt god kjennskap til symbian program... Men tydlighvis ikke god nok) - beklager så meget. Men uansett vil jeg tipse deg om en side til som er full av symbian program: handango.com Endret 13. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Okey. Altså, jeg _tror_ det finnes. Men er ikke sikker, fullt mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar
simson Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Okey. Altså, jeg _tror_ det finnes. Men er ikke sikker, fullt mulig jeg tar feil.. Du tenker kanskje på Battery Pack 2004 - som finnes for PDA-er? http://www.mymobidog.com/product_detail.asp?pdid=211# Har ikke hørt om at den finnes også for symbianmobiler, men det er vel ikke umulig. Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) http://clickapps.com Endret 5. mai 2005 av danny123 Lenke til kommentar
tnese Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Finnes det et program for symbian som kan spille av videofiler i avi-formatet? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Finnes det et program for symbian som kan spille av videofiler i avi-formatet? SmartMovie. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Finnes det et program for symbian som kan spille av videofiler i avi-formatet? SmartMovie. Synes det programmet er så dyrt, egentlig alle symbian programmer er det 27 $ er en del... noen som mener det er verdt det?? Skulle ønske det var mer freeware! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Synes det programmet er så dyrt, egentlig alle symbian programmer er det 27 $ er en del... noen som mener det er verdt det?? Var litt dyrt ja, men programmet er et av de bedre du kan få tak i. Perfekt kvalitet og avspilling Finnes i alle fall ikke freeware-alternativer i samme klasse. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Smartmovie er et program i egen klasse og er verdt hver krone om du har bruk for det. Synes egentlig det ikke er så frekt av en utvikler å spørre om betaling for jobben Lenke til kommentar
mphones Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Smartmovie er et program i egen klasse og er verdt hver krone om du har bruk for det.Synes egentlig det ikke er så frekt av en utvikler å spørre om betaling for jobben selvfølgelig skal de ha betalt, men nesten 200 kroner er jo en del da... men jeg har nå fått tak i det da Endret 7. mai 2005 av mphones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå