Midran Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har nettopp skifta ut cpu kjøler og PUS på pcen min (2 dager siden) og i dag (etter å ha stått på siden montering) kom jo seff en liten kjekk sak som ikke helt ukjent for alle nemelig en blue screen of death og maskina reboota (fikk faen ikke lest hva som sto en gang) har sett denne meldinga før på andre maskiner og har stor tro på at dette har noe med ramen å gjøre, har jeg rett? btw: pus'en er en 500W bZerk fra microplex og kjøler er Zalman 7000b CU og Minne, 512 twinmos Lenke til kommentar
Knast Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvor langt kommer maskinen når du skrur på nå? får du en beskjed fra bios etter oppstartsskjermen? Lenke til kommentar
Midran Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 vel, har ikke sett noe tendenser av skadeverk, alt fungerer og går stabilt vist nok, har en liten følese av at det "kun" var en Dump memory failiure, men vet ikke riktig, pcen sto jo på i 2 døgn uten problemer og vips når jeg starta VLC så kom den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå