fondus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Begynner å bli lite med interesange poster i søppel nå, kanskje en ide å lage noen kule? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 dette er ikke et prakteksempel -men det er tydelig at forumet har gått i sommerdvale :sad: kun noen ytterst få igjen Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei sjanten! Virker som ein del brukere er på ferie no,ja... Men,kanskje ein del folk har godt av å ikkje bruke forumet noen veker..(nemner ikkje namn..) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: fondus skrev (2002-07-05 20:18):Begynner å bli lite med interesange poster i søppel nå, kanskje en ide å lage noen kule? Du for lage noe intresanne poster du da. Kjetil Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 22:41, Mr.Hassan skrev:Hei sjanten!Virker som ein del brukere er på ferie no,ja...Men,kanskje ein del folk har godt av å ikkje bruke forumet noen veker..(nemner ikkje namn..) liker ikke hva du hinter der! :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg er her jeg. Sitter her og kjeder meg. Ser at det er svar i SO nå. Det blir svar fra meg og regner jeg med. Da har dere litt og lese. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 ser at CFD har tatt megasøppelraid (Siste melding i denne post: cfd,cfd,cfd,cfd,cfd,cfd.....) nesten sånn som jeg var igår det.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: sjanten skrev (2002-07-07 22:48):ser at CFD har tatt megasøppelraid (Siste melding i denne post: cfd,cfd,cfd,cfd,cfd,cfd.....)nesten sånn som jeg var igår det.... Orker ikke og svare på så mye annet. Er rett og slett så mange dumme folk som spør. No offence , men jeg ler meg skakk av noen folk. Sikker noen folk som lo seg skakk av meg før ,men det var før i tiden. Søppel er den sosiale delen av forumet det , man kan spøke litt med hverandre og sånne ting. Resten av OFF-topic er rett og slett kjedelig for det er poster som: Skole SUGER.(Har gitt min mening der og jeg håper dere er enige. +så mye annet søppel som er der. (Mente ikke den fine sammensetningen av søppel vi har i søppel ,men den andre søåpla som ikke ligger i søppel. Nå kom jeg faktisk på at jeg må legge ny pose i søppelbøtta. Praktisk dette med brainstorming og sånne ting , hjelper iallfall meg til og huske ting. Nå blir vell sosohal sur igjen fordi han vil bare lese meningsløse søppel-poster (se definisjon søppel over) Skal nå sende mail til Lars Bjerke for og få han til og fjerne det som kategoriserer søppel: Har du noe usmakelig du absolutt ikke kan holde for deg selv så post det her. (Eller noe i den duren) Er lei av folk som putter superspam her i søppel. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Få'n til å legge inn forbehold: spam tillates ikke, og hvis du skal.... "teste" noe så post under "testposter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå