Firesky Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jau fant ut at gode gamle trofaste IBM tastaturet trengte en mod.. så det jeg gjorde var å putte in 5 LEDs å koble dem til paralell porten slik at jeg kan styre dem med PCen.... fikk ikke så mange bilder men fikk filma litt.. filmen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hehe, ganske kult! Og ganske plagsomt i lengden..? Hva med å gjøre litt mer da, lakke f.eks.? Plysj eller noe sånt? Hvilket program bruker du får å styre LEDsa?? Var ganske stilig effekt! Nesten som rennende lys.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 her er programmet jeg bruker å her er sjema osv jeg brukte Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nice! Men som Glisevask påpeker; Er vel litt irriterende i lengden? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) jo det er irriterende i lenged... men jeg har en av/på bryter på tastaturet som jeg kan skru dem av med... + at jeg kan bare lukke ned programmet som jeg buker så slutter dem å blinke Endret 13. april 2005 av Firesky Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Genial mod fikk lyst til å prøve på noe lignenede inni pcen min Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ganske kult ja... har tenkt på noe lignende selv, men så har jeg trådløst, og det blir litt stress med kabel Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det var ganske kult, men det må jo være inn i helvette irriterende i lengden Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 fant en nytt program til dem slik at jeg kan istedet for at dem bare blinker så står alle å lyser konstant uten blinking... ellers hadde det hvert litt stili å lage et eget program til dem men jeg må nok ha litt skils... har lurt lenge på å lære meg programmering men desverre har jeg prioritert skolen høyere en progginga... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 haha, det var tøft da! :!: Var det mye jobb og få satt det inn eller? kan jo være genialt på store lan, hvos det som oftest er mørkt i rommet, og man ser jo nesten ikkenoe av tastene.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 tja.. jeg syntes ikke jeg ser tastene noe bedre med de lysene i det var jo litt arbeid med det... var ikke så veldig vanskelig men masse stress med hver av de ledningene som skulle ha sin plass i tastaturet... ble vel 2 ledninger pr. LED dvs 10 ledninger bare til LEDene... + de 4 som er til tastene... jeg måtte jo seff bytte kabelen oxo med en slik LPT kabel... det går 24 eller 25 ledninger igjenom den... men alt dette om hvordan men gjør dette står jo på den linken jeg pasta å som dere ser så er det jo ikke noe ekstra kretser som er en positiv ting... jeg lurte litt på om jeg skulle bruke en slik IC så jeg kan trekke mer strøm men jeg tror ikke det er nødvendig... Lenke til kommentar
hurr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jaja, dette er vist utprøvd før av feks "meg" hehe, her er min led ting . Inlegg 100 hehe Hurr Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er det noen som vet om lignende guider for serialporten? Det er den eneste av de "gamle" portene jeg har i pcen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva med å kjøpe en kort? Skal selv kjøpe 3 stk. OffTopic: Noen som vet om hvordan skaffe sånt billig? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Tror clas ohlson har parallell-kontrollerkort EDIT: 1024 innlegg! Endret 15. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Konge ! hvor plugga dy i lysan da?? på hovedkortet? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Konge ! hvor plugga dy i lysan da?? på hovedkortet? dem er plugga i printerporten på HKet ja Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det som hadde vært mer stili, er å feste noen lys under knappene, slik at det lyste opp alle sprekkene, sltså ikke blinking, men konstant lys. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 haha sinnsykt nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå