Gå til innhold

The Maelstrom, noen norske der.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, jeg har spilt på BB og er temmelig sikker på at det ikke vil bli slike tilstander her. Hvorfor det er slik på BB vet ikke jeg, men BB er ikke en av de serverne med høyest befolkning.

Har blitt sånn nå at jeg er blitt så usikker på hva jeg har lyst å spille som, så kansje jeg starter opp med en ny character på denne servern jeg å, men får se.

Lenke til kommentar
The Maelstrom er den nye norske offisielle serveren, PvP.
Jeg har samla vennene mine til The Maelstrom hvertfall.. Vi er rundt 10 stk. horde.

 

Så om jeg samler 10 venner og starter på en helt annen server kan jeg kalle den "den nye norske offisielle serveren"? Tøft!

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
The Maelstrom er den nye norske offisielle serveren, PvP.
Jeg har samla vennene mine til The Maelstrom hvertfall.. Vi er rundt 10 stk. horde.

 

Så om jeg samler 10 venner og starter på en helt annen server kan jeg kalle den "den nye norske offisielle serveren"? Tøft!

Unnskyld for at jeg prøver å få med meg flere norske da, hvis du absolutt skal gå mot strømmen så får du gjøre som du vil :roll:

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg prøver å få med meg flere norske da, hvis du absolutt skal gå mot strømmen så får du gjøre som du vil :roll:

Det jeg tror han reagerte på var at du kaller serveren "den "nye" offisielle norske serveren" kun fordi du og noen venner av deg spiller på den. Jeg tror ingen her har noe imot at du prøver å få med deg flere norske spillere på den serveren, men å kalle den "den nye offisielle norske serveren" kun for det synes jeg (og sikkert en del andre også) blir litt... dumt :p

 

Forresten så er det vel heller ingen offisiell norsk server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...