Gå til innhold

ip til brukere av forumet


scar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-09 23:29, classic skrev:

Bare 1 ting... alle som er på irc viser jo sin ip til alle og enhver.... Bare man har ip'en til en maskin betyr ikke at man kan hacke den sånn utenvidere...



 

vel hva mer trenger du? Har du IPen så har du nok info til å starte et angrep. Jeg er selv at typen som ikke bryr meg noe om folk har IPen min, men det er ganske så unødvendig at IPen vises her på forumet for vanlige brukere.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke du kan sammenligne et forum med irc, på irc er man tilkoblet et server konstant, noe man ikke er på et forum. På forumet blir ipen bare logget når man poster meldingen, noe som ikke er tilfelle på irc, hvor man er tilkoblet servern hele tiden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-10 20:17, Sycrob skrev:

Jeg syns ikke du kan sammenligne et forum med irc, på irc er man tilkoblet et server konstant, noe man ikke er på et forum. På forumet blir ipen bare logget når man poster meldingen, noe som ikke er tilfelle på irc, hvor man er tilkoblet servern hele tiden.


 

men IPen er IPen din uansett om du er på IRC eller surfer på webben. Ettersom så mange nå har bredbånd så har mange samme IPen i flere måneder.

Lenke til kommentar

Det er overhodet ikke noe skummelt i å oppgi IP'en sin på nett dersom man har tatt sine forhåndsregler. Jeg har observert problemet, og skal se om jeg finner løsningen på problemet.

 

Det vanskeligste med denne saken er at det ikke er mulig for meg å reprodusere feilen = jeg aner ikke hvor feilen ligger eller hva det skyldes.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 02:17, amund skrev:

...


Det vanskeligste med denne saken er at det ikke er mulig for meg å reprodusere feilen = jeg aner ikke hvor feilen ligger eller hva det skyldes.


Mvh,

Amund


 

Et lite tips kan kanskje vaere aa sjekke at begge feltene for adminnavn og passord ikke er tomme?

 

Virker paa meg som om det er det du har glemt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...