scar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 vet ikke helt hvor jeg skal poste denne så det bilr her. er det feil så ikke heng meg fordi. nå til saken: er det meningen at gud og hværman skal kunnne se ip`n til brukere av dette forumet. jeg bare lurer ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Kanskje litt n00b spørsmål men: Hvordan ser du ip'n til andre liksom ?? Det står ikke akkurat i posten deres eller profilen! Er relativ ny på forumet så tilgi meg hvis jeg nå har oversett det Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er faktisk nyskjerrig på det samme! Så vidt jeg vet, har alle med ADSL dynamisk IP, uten dermed å si at denne dermed er usynlig. Kan uansett være interessant å få greie på hvordan scar kan se denne? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bare moderatorer kan se på ip adressen til besøkende her på forumet. Var på et forum for noen dager siden der alle kunne se den, droppa å registrere meg der.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 det var et veldig n00b quest. hadde du prøvd å vise IP selv, ville du finni utsett at du må være moderator av forumet for å utføre kommandoen eller noe i den duren. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Vel, det må da være lov å lure, selv om man kunne sjekka det opp sånn passelig kjapt selv. Har da sett snålere ting bli posta her, for å si det mildt :smile: Lenke til kommentar
scar Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 for og finne ip`n må du trykke på denne knappen som er under postene Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Nå ser det ut som om de har fjernet den knappen! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Tror dette er en periodisk "feil" med forumet. Av og til vises knappen, da er det bare aa drykke paa den og ikke fylle inn adminnavn eller passord. Har gjort oerten admin'er oppmerksome paa dette i la-hang tid naa. Lenke til kommentar
scar Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 knappen er der fortsatt hos meg i vertfall. den er ikke der i alle katogoriene men i nyheter har den vært tilgjengelig i vertfall 6-9 mnd. men det førts nå jeg har begynt og stusse over den :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Dette er skremmende. Det er faktisk mulig å finne IP'en til alle meldinger på forumet ved litt triksing . Håper dette blir ordnet på snarest! Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Er det så farlig at vi ser hverandres ip da? Hva kan den brukest til? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 00:25, Slartibartfast skrev:Er det så farlig at vi ser hverandres ip da? Hva kan den brukest til? Eh? ved bruk av hackeprogramer som f.eks sub7 kan man hacke seg inn på andre sine pcer med ip, det er farlig når man tenker på alle newkidsene som er på forumet! hacking, nuke, portscanning osv... Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 aha.. sub7 er arti å leke med i datarommet på skolen:) men om vi har dynamisk ip'er osv har det vel ikke så mye å si? eller er det bare jeg som er treig i nøtta? /me gjesper høyt Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Så faktisk nettopp IP'en til Kjetil Lura... 80.212.***.127 Morsomt det der! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Se her... Uten å fylle ut noe... Og deretter (noe sensurert utgave!) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Prøve det samme her og dagen men det sto at jeg måtte være admin (Noe i den tur iallefall). De er meget skremmene at folk kan få tak i ip så lett. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg så etter nå, og det tar 2 sekunder å finne ut ipen til folk som poster her. Jeg syns dette er litt skremmende, det sier jo litt om hvor bra sikkerhet det på dette forumet er. Jeg håper dette blir fikset så snart som mulig! Jeg syns ikke hvem som helst kan se ipen til andre personer her på forumet. [ Denne Melding var redigert av: Sycrob på 2002-07-09 22:44 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Det jeg syns er gale er at moderatorene overser denne tråden, synes jeg! Det er jo ingen som har svart på det, og de svarer jo alltid! Og ingenting er blitt ordnet. En kjempebug, spør du meg Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Send en privat melding til Amund - det er han som må svare på dette. For øvrig er ikke dette noen stor sak. IP'en er ingen gradert informasjon, så dere bekymrer dere unødvendig. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå