Paztor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Etter en uke med spilling av wow begynnte spillet og crashe med en blåskjerm uten skrift, det kunne ta 3 sekunder eller 2 timer. Ingen spesielle plasser i spillet det klikket på heller. Pcn er en ibm (fabrikkbygd) som er ca 6 måneder gammel: 3,06 ghz p4 1024 mb ddr2 ram 160 gb maxtor harddisk 128 mb ati radeon 9600 pro skjermkort Jeg har prøvd en haug med ting: -oppdatert alle drivere gjennom oversikt over enhetsbehandlingen - flashet biosen (noen på wow furoma sa at det kanskje funka) - reinstalle wow ellers tviler jeg sterkt på at oppheting av pcn er problemet siden det er bare wow som klikker, og ofte begynner jeg å spille rett etter at jeg har skrudd på pcn. aner egentlig ikke hva som er problemet, det crasher titt og ofte og gjør egentlig spillet helt ubrukelig på min pc.. hvis noen har peil på hva som kan være årsaken til problemet hadde det vært greit med feedback, helst med forklaring am akkuratt hva jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har du antivirus og brannmur? Lenke til kommentar
Paztor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 norton internet security brannmuren (den klodetingen) er av men norton er på og jeg har også bitdefender og bruker ad-aware sånn en gang i blant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå