carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hei. hva er den nyeste driveren for geforce skjermkort?(jeg har et fx5200) jeg bruker en driver som heter "66.93" som fulgte med i Pc gaming. lurte på om det var en nyere driver, eller en bedre en, en den jeg bruker?? mvh. carl Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Se på Nvidia sin hjemmeside, der finner du de nyeste. Lenke til kommentar
koker Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nyeste driver er : Version: 71.84 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Men beste driveren for ditt skjermkort er ikke nødvendigvis den nyeste. Du har forrige generasjon skjermkort og vil kanskje merke bedre ytelse med en driver på 5-tallet... v 5x.xx. Er verdt en test. Med skjermkort eldre enn ditt igjen er det ingen tvil om at eldre drivere gir mer. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 jeg blir ikke klok på nvidia`s hjemmeside:( (jeg er ganske fersk med dette). en link direkte til driveren? hvordan fjærner jeg den gamle driveren? Lenke til kommentar
DillBall Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 jeg blir ikke klok på nvidia`s hjemmeside:((jeg er ganske fersk med dette). en link direkte til driveren? hvordan fjærner jeg den gamle driveren? Du trenger ikke gjøre noe, bare hent ned den nyeste driveren, den vil erstatte eksisterende driver. Kjør fila og restart pcen din når du får beskjed om det. Link til nyeste Nvidia driver: Nvidia sin nyeste driver. KLIKK HER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 "If it ain't broken.. don't try to fix it"...elns.. Det er bare *tull* å stadig installere nyere driver.. og ihvertfall med noe som noen i all vennskapelighet har karakterisert som et r***e-kort.. FX5200 er ikke kortet som har behov for siste driver optimalisert for 6800Ultra... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 takk så mye:) jeg er herved oppdatert! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 det ble ikke værre iallfall såe.. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) 69.33 driveren jeg brukte på mitt FX5200 kort var den beste for mitt kort. Den nyeste driveren har jeg ikke prøvd siden jeg ikke lenger bruker kortet. Endret 13. april 2005 av Lættis Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 så hvilken driver burde jeg bruke da for å få det beste ut av dette kortet? mvh carl Lenke til kommentar
DillBall Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 så hvilken driver burde jeg bruke da for å få det beste ut av dette kortet? mvh carl Bruk de nyeste driverene, har du ikke problemer med de er det bare tuttåkjør Du kan teste fps kontra eldre drivere viss du ønsker å tyne kortet max mulig, men vil vel si at det er minimale forskjeller på et slikt kort du har. Er bedre kompabilitet med nye spill å bruke nyeste drivere. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 ok:) yndlingspillet er Far Cry så der er jeg litt på bærtur når det gjelder skjærmkort:) det flyter greit på medium og 800x600 oppløysning,men... det blir et kraftigere et når pengboka tillater det, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå