franclin Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hei, jeg skal ta teoriprøva til moped nå på mandag. jeg bare lurer på om noen vet hva slags spørsmål og hva jeg burde øve mest på til denne prøven. jeg trenger hjelp her!!! takker for svar! Lenke til kommentar
franclin Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 KOSELIG DET.¨FÅR IKKE NO SVAR JEG!!!" Lenke til kommentar
trra Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Du får hvertfall ikke noe svar når du skriver sånt, en tråd kan tidligst bumpes etter 24 timer. Og store bokstaver er eller ikke populære etter hverandre. Les retningslinjene\nettikette Endret 13. april 2005 av trra Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Herregud, klarte du ikke 25 minutter uten svar? Til saken, du bør lese igjennom boka og se på bilteorispørsmål på nettet. Det kan da neppe være så stor forskjell, med unntak av motorvei, tekniske spørsmål osv da. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Herregud, det er jo bare å lese. Hvis du ikke klarer prøva er det et bevis på at du ikke er klar for trafikken enda da du er usikker på trafikkreglene :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Flere i klassen min har tatt den. Slik jeg oppfatter det, er det no problem for en med litt mellom ørene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå