Q-TEC mannen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 noken som har en anning om det skal komme Terminator 4?. syntes jeg har hørt at det skulle komme,men det var sikkert bare tull! Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 http://www.imdb.com/title/tt0438488/ Står ikke om arnold er med... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tror den komemr ja: http://www.thehollywoodnews.com/comingsoon/terminator4.php Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Tviler på at den kommer ut i 2005! det står på den sia til johnny Bravo at den er blitt expected:2007! men man får håpe den kommer ut i år! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 fant et annet sted at den kommer ut i 2006 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) jeg tror i hvertfall ikke at Schwarzenegger kommer til å være med i T4 siden han har blitt Guvenør i California! Og strengt tatt så trengs han heller ikke i storylinen på noen som helst måte etter hva jeg kan se.. (tror oxo at den postern er ganske så fake!! ) Endret 13. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Men hvorfor er han me dpå plakaten da? kanskje bare en som har leget den ? ikke noen offisel plakat, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 jeg tror i hvertfall ikke at Schwarzenegger kommer til å være med i T4 siden han har blitt Guvenør i California! Og strengt tatt så trengs han heller ikke i storylinen på noen som helst måte etter hva jeg kan se.. (tror oxo at den postern er ganske så fake!! ) hva mener du med Fake?? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg tror i hvertfall ikke at Schwarzenegger kommer til å være med i T4 siden han har blitt Guvenør i California! Og strengt tatt så trengs han heller ikke i storylinen på noen som helst måte etter hva jeg kan se.. (tror oxo at den postern er ganske så fake!! ) hva mener du med Fake?? At den ikke er ekte. Noen som har leket seg i et bilderedigeringsprogram. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hvis 4'eren kommer, så håper jeg den blir mye bedre enn 3'eren, som var en skuffelse... Ødelegge historien på den måten og begynne å spille på sex for å dra filmen opp igjen, makan Jeg likte da James Cameron stod for regien og ikke Jonathan Mostow som tydeligvis skal regissere 4'eren også. Endret 14. april 2005 av Alderon Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men slutten på 3'ern den var genial! Og det var i hvertfall helt i tråd med historien syns jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå