Gå til innhold

Hercules Ati Radeon FDX8500LE 64MB, bulk


sete

Anbefalte innlegg

Heisann alle på forumet!

 

Jeg har bestilt dette hercules-kortet fra komplett.no og lurer egentlig på om bulk.versjonen er lavere klokket enn retail som er 250/250?

 

Villl bare vite d med tanke på overklokking..

 

vurderer og voltmodde dette kortet ved hjelp blyant, hehe. :smile:

 

så denne guiden, men skjønner ikke bæret, synd.

 

http://www.pctech.gr/reviews/hercules_rade...n8500/index.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, nå har jeg funnet ut at bulkversjonen er lik retailversjonen, bare uten masse stash, pakning og kabler til tv-out.

 

og nå lurer jeg på om det er noen her på forumet som har voltmodde dette skjermkortet med suksess. hvis jeg er den første(ikke sannsynlig), så lurer jeg på om guiden (se over) er pålitelig. er det relativt trygt og ikke kjempefarlig å voltmodde kortet ved å bare tegne noen streker???

Lenke til kommentar

her er en link for dere som ikke snakker gresk eller som foretrekker engelsk:

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=953

 

ikke akkurat samme kortet da, men...

 

BTW, burde du ikke bare teste å overklokke det først? Jeg har akkurat flashet 230mhz biosen til mitt ATI 8500LELE 3,6ns kort, med en retail radeon 8500 på 275mhz. Funker som bare det! Uten noen voltmod eller andre hardcore metoder.

Lenke til kommentar

takk, har lest dine threads tidligere idag, gratulerer! men du har jo et bba kort fra pcmax.no, ikke sant? vet ikke om det går an på hercules-kortet, ja skal overklokke det først. flashing er litt risky synes jeg da, har ikke peiling på dos og sånn. boot-disk osv. kan jeg få en link til threaden din, husker at det sto masse nyttig der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...