siDDis Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 viss du absolutt meiner at gf4 har like bra 2d kvalitet så prøv om du ser forskjell mellom gf4 og voodoo3 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg _mener_ bare det jeg har sett med mine egne øyne. Og jeg tar ikke alt som andre sier for god fisk, spesielt ikke som noen av de forrige kommentarene, der folk avslører at de ikke har prøvd kortene selv. Jeg trodde jeg presiserte dette godt nok i mitt forrige innlegg, men tydeligvis ikke, betviler du det jeg selv har testet, eller hva er det du prøver på nå? Synes nemlig denne debatten blir dratt ut i det kjedsommelige, er neppe bare meg som er lei.... Av kort med dårlig 2d kvalitet som jeg har testet i det aller siste kan jeg nevne følgende: tnt2m64 (denne jobb pc'en), ati 3d rage pro, cirrus logic 1mb ;P og Gf2mx integrert på nforce. Så, ja jeg kan se når 2d kvaliteten ikke er optimal. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 mad_arab: Hva slags skjerm har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå