decent Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skulle installere de siste driverene fra Ati og fikk denne feilmeldingen. Har avinstallert driverne, prøvd å installere i sikk-modus, brukt DriveCleaner Pro, prøvd gamle etc. og det eneste som gikk var de driverene som jeg hadde på CD som følgte med kortet. Om denne feilmeldingen har noe med DX9c så har jeg reinstalllert DX9c. Ingen endring. Men hva i alle dager betyr dette her? Lenke til kommentar
decent Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Kom igjen da få litt backup! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kom igjen da få litt backup! det er for dumt å bumpe posten sin etter 9minutter hva det betyr veit jeg ikke, men du kan prøve å installere omegadriverne å se om det hjælper noe Lenke til kommentar
decent Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Omegadriverne får samme feilmelding når jeg skal installere de. Heia Ati. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Stenges. Litt vel overdreven bumping. Minimum 24 timer mellom kvar bump. 9 min er ikkje lik 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg