bernini Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei Skal ha en ny PSU til en pc, kriterier er som følger: - Veldig stille - Billig Viktigere at den er stille enn at den er billig, men helst begge deler. Hardware: Celeron D - 2.4 GHZ M-atx hovedkort 9500 Pro 512 MB RAM 120 GB Segate (Kommer muligens en til i framtiden) Wlan-pci (Evt. et tv-kort i framtiden) Pcen kommer ikke til å bli oppgradert, så jeg trenger ikke 50000 Watt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 mist 500w ca. 1000 kr gidder ikke å rote fram en link Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 den stilleste psu'n jeg har vrt borti er MIST 500watt, men den er ikke så billig da, 895,- på www.microplex.no det billigste er nok å modifisere den psu'n du evt har nå, eller kjøpe en billig psu med 12cm vifte og kjøpe en stillegående 12cm papst vifte og kjøre på lav volt. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Mist 500 Watt har jeg sett på, men den er litt dyr. Hva med denne? Jeg har ingen psu jeg kan modde, er bare en restdel-pc jeg prøver å få opp på beina igjen, gidder ikke legge så mye penger i det, men det er mulig den skal fungere som HTPC, og da er det fint med lavt støynivå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 den fortron/source greia der er bra nok den, men den durer nok litt. setter du i en mer stillegående papst vifte i den blir den nok bra. Lenke til kommentar
Winze Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg anbefaler NorthQ 4001 på 400w! jeg har den selv og er storfornøyd. bråker veldig lite, klarer ikke å høre den bortsett fra når jeg legger øret inntil og den er veldig bilig og stabil. NorthQ 4001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå